Vraag

Sinds nieuwe telefoon kan ik door 1 nummer niet meer gebeld worden

  • 20 April 2021
  • 4 reacties
  • 174 keer bekeken

Sinds ik een nieuwe telefoon heb, kan ik niet meer gebeld worden door het regionale ziekenhuis.

Mijn telefoon gaat over en ik zie dat het ziekenhuis belt, maar hoor niets. Zij horen mij ook niet. Ik kan hun wel terugbellen. 

Erg vervelend probleem. Hoe op te lossen?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons Forum @De Boer11! Goed dat je even aan de bel trekt. Heb je dit alleen met het regionale ziekenhuis of ook als anderen je bellen, of weet je dit niet? 

Ik heb alvast een tip. Iets wat je kunt proberen dat soms helpt. Check even of je VoLTE-/4G-bellen aan hebt staan. Als dit zo is. Zet dit eens uit. Als je niet weet waar de instelling staat. Onze toestelhulp legt per type toestel uit hoe je dit ‘AAN’ kunt zetten. In jouw geval dus ‘UIT’ zetten.

Laat het maar weten als dit iets oplevert. Zo niet. Welk toestel heb je nu in gebruik?

 

Bedankt voor je snelle antwoord.

Ik heb een Sony Xperia L4. Het gaat dus om een mobiele telefoon. Ik zie dat de vraag op het forum in vaste telefonie staat.

Ik heb het knopje Volte gevonden en stond inderdaad aan. Ik heb het nu op uit gezet.

Afwachten of het werkt. Ik laat het weten.

 

Reputatie 7
Badge +17

 Ik zie dat de vraag op het forum in vaste telefonie staat.

 

Goed dat je het aangeeft. Ik had hier overheen gekeken en nam zomaar aan dat het om een nieuwe mobiele telefoon ging. Fijn dat die aanname kloptte. 
Aangezien wij het toestel niet verkopen, vermoed ik dat de software van 4G-bellen op jouw toestel niet helemaal overeen komt met de eisen die wij daaraan stellen (zie: kpn.com). Dan krijg je dus dit soort problemen. Je kunt altijd even navragen bij de fabrikant of dit nog gaat veranderen in de toekomst. Echter, je kunt prima zonder. Ik ben benieuwd. Mocht je nog steeds hinder ondervinden, dan hoor ik het graag. 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @De Boer11! Ik ben benieuwd of je nu geen hinder meer ondervindt als je gebeld wordt. Laat het ook (vooral) weten als je nog wel problemen ervaart. 
Fijne dag:blush: