Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6658 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Reputatie 2

 

Ik ben nogsteeds niet gebeld door kpn, terwijl ik een van de eerste was die er last van had, want toen wisten jullie nog niet eens van dit probleem af, mijn telefoon is nogsteeds ter reparatie woensdag al 4 weken, ik zou graag gebeld willen worden, zodat als ik mijn iPhone 11 terug heb, ik naar de winkel kan om deze te ruilen voor een 12. 

@Rilana92 ik ga er nogmaals voor je achteraan. 

@Stirum nog even een check, sorry dat ik dat niet net al gedaan heb: wil je jouw telefoonnummer als contacttelefoonnummer of ook het nummer van je zoon als contacttelefoonnummer?

 

Sta inmiddels 5 weken geregistreerd maar tot op heden nog steeds niet gebeld. Inmiddels ook 3 keer navraag gedaan door moderator, maar geen bericht terug gekregen van moderators…

@DSnijders62 ik doe opnieuw navraag. Mijn excuses.

 

Dank! Hoop dat poging 4 wel wat gaat opleveren. En dat ik in ieder geval iets van terugkoppeling krijg over status. Blijf verder maar geduldig en hoop houden…

Reputatie 1

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Ik hoor graag even van een KPN afgevaardigde want binnen nu en 1 maand ga ik KPN verlaten. 
Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat dit geen invloed heeft op de schade vergoeding?

Reputatie 2
Badge

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Ik hoor graag even van een KPN afgevaardigde want binnen nu en 1 maand ga ik KPN verlaten. 
Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat dit geen invloed heeft op de schade vergoeding?

Ik ga ook binnen een maand kpn verlaten…hoor graag een reactie op bovenstaande vraag! 

Goedemiddag KPN,

Hierbij nogmaals een verzoek aangezien er op mijn bericht van vorige week door niemand is gereageerd.

Ik wacht al vanaf oktober dat er contact met mij opgenomen gaat worden, is nog steeds niet gebeurd.

Sta ik überhaupt wel op de lijst?

 

 

Reputatie 1

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt…. 

Reputatie 2

Voor het retourneren van de defecte iphone11:

  1. Mag dit zonder oplader?
  2. Mag ik de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen? In de instructie wordt er alleen gevraagd om ‘zoek mijn iphone’ uit te zetten, maar bij voorkeur verwijder ik al mijn persoonlijke gegevens op het apparaat. 

Ik heb ook al bijna 4 weken geleden mezelf aangemeld maar niets gehoord!!

Waar ik me wel zorgen over maak is dat ik al ruim een aantal dagen helemaal niet meer gebeld kan worden.

hoe wilt KPN mij dan benaderen? 
Er wachten heel veel klanten nog veel langer dan mij dit moet en kan toch anders?

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt…. 

Er wordt  bijvoorbeeld wel navraag gedaan omdat ze al gebeld zijn en de 4 weken om zijn.

Verder kan KPN enkel bevestigen dat je op de lijst staat en dat hebben ze bij jouw al gedaan

 

 

Mijn vrouw heeft al een dag of 10 problemen met haar Iphone 11. 4G verbinding is slecht of valt terug naar E.

Gaarne een oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

Voor het retourneren van de defecte iphone11:

  1. Mag dit zonder oplader?
  2. Mag ik de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen? In de instructie wordt er alleen gevraagd om ‘zoek mijn iphone’ uit te zetten, maar bij voorkeur verwijder ik al mijn persoonlijke gegevens op het apparaat. 

Ja & Ja….

Reputatie 2

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt…. 

Er wordt  bijvoorbeeld wel navraag gedaan omdat ze al gebeld zijn en de 4 weken om zijn.

Verder kan KPN enkel bevestigen dat je op de lijst staat en dat hebben ze bij jouw al gedaan

 

- Beste moderators wordt door jullie aan verantwoordelijken van KPN teruggekoppeld wat jullie aan frustratie tegenkomen middels dit forum mbt het ondoorzichtig, frustrerend traag en niet klantgericht proces? Zijn de verantwoordelijken van KPN hiervan op de hoogte?

Beste moderators,

 

op advies van één van uw collega's van de klantenservice heb ik nu ook een profiel aangemaakt op dit forum met mijn telefoon- en adresgegevens.

Ik ben inmiddels gebeld en heb het aanbod voor een nieuwe iPhone 12 aangenomen. Prima aanbod overigens, waarvoor dank.

Het is alleen zo dat PostNL afgelopen zaterdag onaangekondigd de telefoon bij mij thuis heeft proberen af te leveren. Omdat ik van niets wist, kon ik er ook niet thuis voor blijven.

De telefoon is daarna direct terug gegaan naar de verzender (Reconext/KPN in Zoetermeer). De klantenservice van PostNL kan nu niets meer voor mij doen, de klantenservice van KPN wees mij op dit forum.

Het ligt nu in jullie handen……

Alvast dank voor jullie moeite, ik hoop op een snelle afhandeling.

Reputatie 1

Na een gemiste oproep op 14 november, wacht ik nu alweer een week op jullie belletje. Kunnen jullie alsjeblieft asap bellen? Weer een rekening waar ik voor betaal maar ik geen gebruik van kan maken

Goedenavond,

Het duurt allemaal maar lang en met mijn telefoon gaat het steeds minder, buiten WiFi geen internet en telefonische bereikbaarheid wordt minder en minder, lekker geruststellend voor een hartpatiënt…..  Mag toch hopen dat het snel tot een oplossing komt !!!

Beste,

Sins afgelopen zomer heb ik een slechte 4 G verbinding op mijn iPhone 11. Wij zijn al bij de KPN shop geweest en zij hebben gezegd dat het probleem bekend is en dat eraan wordt gewekt. Tevens heeft de KPN shop de sim SIM kaart vervangen (18 september 2022). Dit heeft het probleem niet verholpen.

Hoe kan ik de 4G verbinding, waarvoor ik maandelijks betaal, . weer op orde krijgen?

 

Admin: Topic samengevoegd met algemeen topic over issues met iPhone 11 verbinding

Goedenavond,

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld n.a.v problemen met mijn iPhone 11. 4G valt weg en verandert in E. Ik hoop dat jullie contact met mij kunnen opnemen om een oplossing te zoeken.

Reputatie 3

@kpn ik zie nog steeds geen toestel onderweg!! De 4 weken zijn voorbij en vorige week gebelt rechtstreek via koerier zou gaan en deze week de iphone 12 zou ontvangen daar het mis is gegaan aan jullie kant.. hmm

Reputatie 1

Ik ben benieuwd of iemand al zijn abonnementskosten terug heeft gekregen. 

Ik zit ook nog te wachten. Kan iemand hier antwoord op geven?

Heb je je telefoon al?

zo ja hoelang heeft dat geduurd?

Ja ik heb mijn telefoon gekregen. Ik heb er ruim 3 weken op gewacht.

Reputatie 5
Badge +1

Morgen zijn hier de 4 weken om.. geen telefoon :-(

Ik heb ook klachten met 4G. Heb het forumprofiel ingevuld. Hoop snel op een telefoontje! Alvast bedankt :)

Reputatie 7
Badge +16

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Ik hoor graag even van een KPN afgevaardigde want binnen nu en 1 maand ga ik KPN verlaten. 
Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat dit geen invloed heeft op de schade vergoeding?

Wat Roos79 hier aangeeft, klopt. En nee, een overstap naar een andere provider is niet van invloed op de vergoeding van de abonnementskosten, @DennisFRL en @Bianca Vervoort.


Admin: tag aangepast

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag KPN,

Hierbij nogmaals een verzoek aangezien er op mijn bericht van vorige week door niemand is gereageerd.

Ik wacht al vanaf oktober dat er contact met mij opgenomen gaat worden, is nog steeds niet gebeurd.

Sta ik überhaupt wel op de lijst?

Ja, @AnthonyCC, je gegevens zijn doorgegeven aan het belteam, dus er volgt nog een telefoontje met een passende oplossing.

Top, ga ik doen!

Mag ik een reactie ontvangen wanneer de compensatie wordt uitbetaald?

Dat is echt al meermaals benoemd hier.

Binnen 3 maanden na ontvangst telefoon 

Maar bij mij wordt geen toestel omgewisseld. 

Dan binnen die drie maanden dat je het telefoontje heb gehad .

Ik hoor graag even van een KPN afgevaardigde want binnen nu en 1 maand ga ik KPN verlaten. 
Ik mag er hopelijk vanuit gaan dat dit geen invloed heeft op de schade vergoeding?

Wat Roos79 hier aangeeft, klopt. En nee, een overstap naar een andere provider is niet van invloed op de vergoeding van de abonnementskosten, @DennisFR en @Bianca Vervoort.

@DennisFRL :D

Reputatie 7
Badge +16

Je staat op de lijst @Esmée de Jong.

@Esmée de Jong Je bent toen ook getagd met dat je op de lijst staat.

Verder kunnen de moderators niks doen.

Dat begrijp ik en ik heb best veel geduld, maar vind het vreemd en/of verwarrend dat voor vele anderen “navraag” wordt gedaan... En als je verder geen updates of iets krijgt, lijkt het net of dat er geen oplossing volgt…. 


Bedankt voor jouw begrip en geduld @Esmée de Jong. We doen navraag als er sprake is van een uitzondering en koppelen dat ook terug als er een terugkoppeling te melden is (cc @DSnijders62). Op dit moment zijn er geen updates te melden en is het dus afwachten totdat het belteam contact met je opneemt. Je gegevens zijn bij hen bekend: we hebben geen inzage in hoe ver ze nu zijn. Ik snap heel goed dat je eraan twijfelt, maar er komt hoe dan ook een oplossing.
 

- Beste moderators wordt door jullie aan verantwoordelijken van KPN teruggekoppeld wat jullie aan frustratie tegenkomen middels dit forum mbt het ondoorzichtig, frustrerend traag en niet klantgericht proces? Zijn de verantwoordelijken van KPN hiervan op de hoogte?

Alles wat wij binnen ons vermogen als moderators kunnen doen, doen wij zeker weten @Geen 4G. Dus ja, alle signalen en feedback worden door ons doorgegeven.