Vraag

Sms codes uit het buitenland ontvang ik niet

  • 15 March 2023
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Ik heb het volgende bericht ontvangen vanuit Lidl voor het instellen van hun app: 

Wat vervelend dat je de SMS code niet ontvangt. Dit heeft te maken met de instellingen van je provider. Graag wil ik aan je vragen om aan je telefoonprovider te vragen of ze een blokkade hebben uitstaan op SMS-berichten welke vanuit het buitenland naar jouw telefoonnummer worden verstuurd. De verificatie sms-berichten welke wij versturen worden vanuit het buitenland (Spaans centraal nummer) verstuurd.

Mocht je hierna alsnog de SMS niet ontvangen, wil je dan een screenshot meesturen van de instellingen van jouw provider? Dan zoeken we het graag voor je uit.

 

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @melinekks en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt, Natuurlijk kan ik dit voor je controleren, geen enkel probleem. Zou jij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Wat betreft een eventueel screenshot; ik zal dit voor de zekerheid navragen maar ik vermoed niet dat ik een screenshot mag sturen met daarin afbeeldingen van onze systemen. 

Beste,

 

bedankt voor je reactie, ik heb het profiel aangevuld! Bedankt voor je reactie en ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +12

Beste,

 

bedankt voor je reactie, ik heb het profiel aangevuld! Bedankt voor je reactie en ik hoor graag van je.

Top, bedankt voor het invullen van je profiel @melinekks :)
Ik ben even voor je gaan kijken maar zie vanaf hier geen blokkades of iets dergelijks. Ik ben alle instellingen langsgelopen en dat staat allemaal juist ingesteld. Zoals ik al vreesde, kan en mag ik geen screenshots maken van onze systemen en dit vervolgens doorsturen, Ik zou dit verhaal even terugkoppelen richting Lidl en ben benieuwd of zij verder nog iets kunnen.