Vraag

Sms over 500 euro extra kosten op Curacao, hoe komt dat?

  • 15 October 2021
  • 4 reacties
  • 189 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben met vakantie gekomen op Curaçao.. en toen ik op het eiland was .. had ik een bericht gekregen van jullie over een “voordeel plaat”. Die heb ik geactiveerd en ineens krijg ik een bericht dat ik “500€” extra kosten moet betalen voor de maand van november. Ik snap niet hoe ik bij die “500€” ben gekomen.

Maar dat wil/kan ik alleen in termijnen betalen. Ik kan het niet in 1x betalen . Dus daarom deze mail want ik wil weten hoe ben ik gekomen op “500€” en wilt graag weten hoe ik het kan regelen om in termijnen te betalen.

 

kunnen jullie contact met mij opnemen via mail ****? omdat momenteel ben ik nog op Curaçao tot de 27ste.

 

mvg sugee 

 

Admin: e-mailadres verwijderd


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Sugee Ramazan , wat voor soort bericht was dat, SMS, mail, anderszins?

Precies €500? Pas op dat het geen nep is, klik nergens op een link.

 

Reputatie 7
Badge +12

Graag uw email en andere persoonlijke zaken in uw profiel zetten, dit is enkel te lezen door moderators en dan blijven uw gegevens veilig.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sugee Ramazan, ik snap heel goed dat je schrikt van deze sms en ik wil dan ook graag even met je meekijken hoe dit precies zit.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen reactie van je gezien @Sugee Ramazan en zie ook geen gegevens in je profiel staan, heb je hier al via een andere weg contact over gehad met ons of kan ik je alsnog verder helpen? Hoor het graag!