Beantwoord

Status omzetting abonnement

  • 26 August 2020
  • 11 reacties
  • 89 keer bekeken

goedemorgen, afgelopen Vrijdag is mijn abonnement omgezet. 

Nu is het vreemde dat ik nog op het oude abonnement zit. Kunnen jullie na zien waarneer ik omgezet word in het systeem.

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Mark Guiting 26 August 2020, 08:16

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

Vervelend dat dit gebeurt. Ik zal je proberen te helpen.

 

Om een KPN medewerker naar je gegevens te laten kijken zul je je profiel moeten invullen. Zou je dit alvast kunnen doen en dit dan aangeven, zodat een KPN medewerker kan ernaar kijken?

AHJ Guiting

Profiel gegevens zijn ingevuld

Julian, weet je al wat meer?

Heb nog niks gehoord !

Reputatie 5
Badge +6

Dit kan even duren,

 

Helaas, dit komt omdat de Kpn medewerkers van oud naar nieuw beantwoorden, en zullen ook de mensen met een storing eerder berichten.

 

(Ben tevens ook niet een medewerker van KPN)

als je spoed hebt kan je het beste bellen naar 08000402

Oké, bedankt voor de genomen moeite. 

Heb zonet een kpn winkel bezocht. En ben geholpen.

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Mark Guiting

Bedankt voor je vraag op ons Forum. Ik begrijp dat je intussen al geholpen bent tijdens je bezoek aan de KPN Winkel. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, geef het dan gerust aan. Zou je in dat geval je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” in je Forumprofiel willen vermelden?

Goedemiddag,mij abonnement is nu omgezet.

Maar de kosten waar het abonnement nu op staat is niet afgesproken  ik zou 27.50 gaan betalen zie in het systeem staan dat ik nu op een abonnement van 35 euro zit. Kunnen jullie dit na zien. Ik zou ook onbeperkt tel/SMS en mb hebben voor 27.50.

Graag je reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Mark Guiting

Ik kijk graag voor je na hoe het zit met de hoogte van de abonnementskosten. Kan je daarvoor zoals ik je eerder vroeg je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” in je Forumprofiel vermelden? Alvast bedankt. 

Goedemorgen Heine, is ingevuld. 

Krijg zonet ook al een SMS van kpn.

Dat ïk elke maand €7.50 korting krijgt op mijn tel abonnement. 

Omdat het hele huishouden ķpn is. 

Dan klopt mijn vraag eigenlijk al. 

Mvg: Mark

Reputatie 5
Badge +10

Bedankt voor het invullen van je Forumprofiel. Ik heb dit voor je nagekeken en zie dat je het Hussel 2019 onbeperkt data en onbeperkt bellen/sms (Hussel Unlimited) abonnement hebt. Als je wijzigt naar een andere abonnementshoogte, gaat deze wijziging altijd de volgende factuurperiode (kalendermaand) in, in jouw situatie is de wijziging dus 1 september ingegaan.

Na aftrek van de netwerk actiekorting, bedraagt de reguliere prijs voor het Hussel Unlimited abonnement € 35 per maand. Omdat je ook een KPN Thuis abonnement hebt, krijg je € 7,50 extra KPN Hussel korting, deze korting is zojuist geactiveerd. Na aftrek van deze korting kom je uit op de besproken € 27,50 per maand. 

Ik hoop dat het zo allemaal duidelijk is. Mochten er toch nog aanvullende vragen zijn, dan verneem ik graag van je.  

Reageer