Vraag

Storing mobiel netwerk Alphen-Chaam

  • 3 May 2023
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Sinds vanmorgen 11u storing met mobiel netwerk. Meerdere gebruikers, kunnen niet bellen of gebeld worden. Aanmelden op netwerk lukt niet. Weinig tot geen bereik.

 

Bij checken op storingen KPN site is er geen storing bekend.

 

Hebben simkaarten reeds "schoon gemaakt”, mobiele telefoons opnieuw opgestart, opnieuw netwerk gezocht, tot op heden geen resultaat. Zeer vervelend wanneer je thuis werkt en niet bereikbaar bent :-)


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Als je thuis werkt vermoed ik dat je internet thuis hebt en dat WiFi aanwezig is. Dan is VoWiFi (bellen via WiFi) een optie. Dat is op vrijwel alle hedendaagse mobiele telefoons beschikbaar. Bel daarmee KPN via 0800-0402 om de storing te melden. Als voldoende mensen dat doen verschijnt de storing ook op kpn.com/storing.

Als je thuis werkt vermoed ik dat je internet thuis hebt en dat WiFi aanwezig is. Dan is VoWiFi (bellen via WiFi) een optie. Dat is op vrijwel alle hedendaagse mobiele telefoons beschikbaar. Bel daarmee KPN via 0800-0402 om de storing te melden. Als voldoende mensen dat doen verschijnt de storing ook op kpn.com/storing.

Dank voor uw reactie, dit hebben we uiteraard al veelvuldig geprobeerd, echter werkt dit ook niet.

Ook hierbij krijgen we de melding "niet aangemeld bij netwerk”.

Reputatie 7
Badge +21

Is de telefoon wel verbonden met de WiFi en staat de optie “Bellen via WiFi” aan in de instellingen? Welke telefoon (merk/type) heb je?

Is de telefoon wel verbonden met de WiFi en staat de optie “Bellen via WiFi” aan in de instellingen? Welke telefoon (merk/type) heb je?

Voorkeur voor wifi bellen is ingesteld, functie wifi bellen staat aan, telefoon is verbonden met wifi (KNP).

Telefoon Samsung A52s Enterprise

Reputatie 7
Badge +21

Bijzonder, dan zou het moeten werken. Geeft jouw Samsung wel in de bovenbalk aan dat de optie actief is, zoals hier in mijn Samsung S22?

 

Bijzonder, dan zou het moeten werken. Geeft jouw Samsung wel in de bovenbalk aan dat de optie actief is, zoals hier in mijn Samsung S22?

 

Neen dat geeft hij niet aan. Maar we zijn intussen met 5 personen die geen verbinding kunnen maken dus het lijkt toch echt op een storing. Kan geen toeval zijn lijkt ons. Dus kan iemand van KPN dit wellicht nakijken?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @JeroenBastiaansen, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit nakijken. Heb je eventueel ook de andere KPN nummers als voorbeeld die hier ook last van hebben?