Vraag

Supervoordeelbundel 2000 aangeschaft, werkt niet in Singapore

  • 15 September 2023
  • 5 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik was afgelopen week in Indonesiƫ waar ik met behulp van de voordeelbundel 2000 zonder problemen kon internetten. Nu ben ik in Singapore, waar ik een supervoordeelbundel nodig heb. Ik heb deze bundel 2 keer geactiveerd, dus heb nu 4000 mb beschikbaar in supervoordeellanden, maar ik heb geen enkel bereik. Ik heb al geprobeerd tussen netwerken te switchen en een van de netwerken werkt maar, en deze geeft ook aan dat ik 5G heb en vol bereik. Toch doet mijn internet het niet. Wat kan ik hieraan doen? En zo niks, kan ik dan de kosten voor deze 4000 mb vergoed krijgen?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @TessschiphofĀ ,

Probeer toch nog eens een ander netwerk.Ā 
En probeer per netwerk jouw telefoon handmatig op bv 2G, 4G of mogelijk zelfs 5G te zetten. (Via opties mobiele data)

Een week geleden is het een andere klant uiteindelijk ook gelukt:Ā 

Ā 

Hi @NoordzeeĀ , thanks voor het meedenken!

Dit lost echter het probleem niet op, nog steeds blijft de dekking wegvallen terwijl er 4/5G hoort te zijn. Bij het opstarten van een nieuwe bundel lost het probleem zich soms wel op, maar dit betekent dat er soms na al 5 minuten een nieuwe bundel van 2000 mb moet worden aangeschaft. Terwijl er in 5 minuten niet zoveel gebruikt wordt šŸ„²

Dank voor je reactie, mocht iemand anders een idee hebben heel graag!

Reputatie 7
Badge +13

Dat kan dan inderdaad een probleem zijn met het netwerk ter plaatse Tess. Ben je met de tips van Noordzee uiteindelijk verder gekomen?

@Remco_Ā  hi, helaas werkten de tips niet en heb ik daardoor veel kosten moeten maken voor bundels die niet benut zijn. Zijn er mogelijkheden dat ik deze kosten op een bepaalde manier terug kan krijgenĀ van KPN?Ā 

Reputatie 7
Badge +13

Ik kan niets beloven @TessschiphofĀ maar ik zal even kijken. Kun je jouw mobiele nummer eens invullen in jouw profiel dan kijk ik even mee.Ā 

Reageer