Beantwoord

Telefoonnummer van klantenservice

  • 11 May 2020
  • 8 reacties
  • 1243 keer bekeken

Beste,

Graag zou ik willen weten hoe ik aan het telefoonnummer van KPN kom. Ik moet ze vanavond nog spreken en kan op geen enkele manier een nummer vinden. 
Alvast bedankt,

Martine

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nick83 11 May 2020, 19:40

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

0800-0402

@Nick83 hartstikke bedankt! 

Er was zeer onlangs een zelfde vraag hier, blijkbaar toch nog niet zo eenvoudig om te vinden.

( wellicht bewust gedaan, net als direct digitaal contact wegmoderniseren, al die lastige vragen ook.  Citaat/tegelwijsheid : “om klachten over service te voorkomen geven we geen service meer” )

Badge +19

@KeesYagi het zou best eens bewust kunnen zijn inderdaad. En blijkbaar zijn er nog steeds mensen die liever bellen met een klantenservice ondanks de vaak enorme wachttijden. Overigens is dat bijna bij ieder groot bedrijf zo.

Reputatie 7
Badge +24

Tja... je moet eens gewoon naar kpn.com gaan en daar het telefoonnummer opzoeken. Dat vind je gewoon niet. En ja, natuurlijk, iedereen wil gewoon geholpen worden door een echt mens.

ik wil graag een afstandsbediening bestellen, maar helaas lukt dat niet op de site

iemand een oplossing?

Reputatie 7
Badge +24

ik wil graag een afstandsbediening bestellen, maar helaas lukt dat niet op de site

iemand een oplossing?

Dat doet u in dit topic: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/interactieve-tv-afstandsbediening-kapot-64394

0800-0402 bellen heeft weinig zin. Door de drukte zijn de wachttijden dermate lang,

dat je niet eens wordt doorverbonden naar een medewerker maar de verbinding botweg wordt

verbroken. Fijn bedrijf dat "koninklijke” KPN. Bah, de arrogantie van het grootkapitaal.

Reageer