Beantwoord

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld, kan niet bellen, internetten enz.

  • 29 August 2020
  • 6 reacties
  • 304 keer bekeken

Ik heb teveel extra kosten gemaakt en daardoor is mijn abbo geblokeerd, maar heb een aantal dagen geleden wel de rekening betaald. Ik kan op dit moment nog steeds niet bellen of internetten, hoe lost dit zich op of wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 August 2020, 21:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Erik, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Heb je de rekening betaald nadat je geblokkeerd was of erna? En hoe heb je dit betaald? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Heb m'n gegevens ingevuld. Ik heb na de blokkade betaald. 

Reputatie 7
Badge +24

En hoe heb je na de blokkade betaald, via onze website? Of zelf handmatig via internetbankieren overgemaakt? En op welke datum precies?

Zelf handmatig internetbankieren via de factuur op het rekeningnummer wat erbij stond, ik heb namelijk geen herinnering gekregen via de mail of iets dergelijks. 25 augustus heb ik het overgemaakt. de factuur staat nu ook op betaald i.p.v. onbetaald, alleen dus nog geen connectie en bellen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie al waar dit aan ligt. Dit komt door de extra kosten die binnen een zeer korte tijd zijn gemaakt. Dan wordt de aansluiting preventief geblokkeerd. Neem in dit geval morgen tussen 12 en 17 uur contact op met de afdeling Credit Risk, bereikbaar op 050-5824961. Zij kunnen dit met je oplossen. 

Dankjewel Alex!