Beantwoord

Van prepaid naar abonnement, kan ik mijn prepaid tegoed terug krijgen?

  • 12 April 2023
  • 5 reacties
  • 310 keer bekeken

Goedendag

Ik stap over van prepaid naar abonnement  en heb nog beltegoed erop staan .

Wat moet ik doen om dit terug te kunnen krijgen?

Het is pas opgewaardeerd en hoe komen we er achter hoeveel dit is?

Heb nog wel de oude simkaart, maar deze is niet meer actief.

Het is een bedrag van rond de 25,00 , dus veel geld

Mvg

Edwin

icon

Beste antwoord door RBxx 12 April 2023, 20:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Als je met jouw KPN Prepaid nummer met nummerbehoud overstapt naar een abonnement van KPN, krijg je het overgebleven beltegoed terug via de eerste rekening van je nieuwe abonnement. Ook betaal je geen aansluitkosten t.w.v. € 25,-. Die krijg je ook terug via je 1e factuur.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/overstappen/prepaid-naar-abonnement.htm

(zie de veelgestelde vragen onderaan de pagina)

Dag Ruud

Bedankt voor je snelle reactie.

Moet ik hiervoor nog zelf actie ondernemen richting KPN?

Mvg

Edwin

Reputatie 7
Badge +21

Nee, dat gaat in principe vanzelf. Houd het in de gaten en kom hier terug als het toch fout gaat.

Dag  Ruud

Ik zal het in de gaten houden en zeker terug komen dan als het niet goed gaat

Mvg 

Edwin

Reputatie 7
Badge +24

HI @E.J.v.d.H, welkom hier. 

Als je met jouw KPN Prepaid nummer met nummerbehoud overstapt naar een abonnement van KPN, krijg je het overgebleven beltegoed terug via de eerste rekening van je nieuwe abonnement. Ook betaal je geen aansluitkosten t.w.v. € 25,-. Die krijg je ook terug via je 1e factuur.

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/overstappen/prepaid-naar-abonnement.htm

(zie de veelgestelde vragen onderaan de pagina)

Dit klopt helemaal. Belangrijk is hier dat het om hetzelfde nummer gaat dat over is gezet naar een abonnement, zoals Rbxx dit al aangeeft.