Vraag

verbruiksspecificatie opvragen

  • 7 April 2019
  • 4 reacties
  • 497 keer bekeken

Goedendag, zijn verbruiksspecifiicaties over 2016 nog op te vragen bij u. In verband met een rechtszaak moet ik even bewijzen hebben van nummers waar ik heen gebeld heb in 2016 maar ik kan via de website deze specificaties niet inzien. Zijn die op te vragen via jullie?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @astrid 1965, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat het over specificaties van je mobiele abonnement gaan. We kunnen deze maximaal een half jaar inzien en daarna helaas niet meer. Als jij de specificatie maandelijks bij je factuur gemaild krijgt, dan heb je ze wellicht daar nog in staan? Anders ben ik bang dat je er niet meer achter gaat komen 😞.
het gaat om specificaties van mijn vaste nummer **. Zouden deze nog op te vragen zijn zou dit dan naar het bij u bekende mailadres **** verzonden kunnen worden?

Admin: telefoonnummer en e-mailadres weggehaald i.v.m. privacy
Sorry vaste nummer is *** in plaats van 122. Excuus.
Reputatie 7
Badge +30
Ook die kunnen we helaas maar 6 maanden terug opvragen. Je vindt die ook op de factuur van telefonie 🙂