Vraag

Verkeerd abonnement gekregen

  • 9 December 2021
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik wil een klacht indienen over mobiel bellen en internet.
 
Ik had gebeld om voor mijn telefoon een internet/beltegoed abonnement aan te vragen.
Ik had vervolgens met een van de collega's afgesproken om een contract in te gaan voor onbeperkt internet en beltegoed.
Echter werd mij ook geïnformeerd dat ik dit kon opzeggen wanneer ik wil. Vandaag zijn we achter gekomen (in een van de KPN winkels) dat ik een contract voorgeschreven heb gekregen van een vaste 2jaar abonnement. Natuurlijk was dit niet de bedoeling, ik wilde een abonnement wat ik kon opzeggen wanneer ik wilde. Dat werd mij ook geïnformeerd door een van de collega's aan de lijn.
Ik heb dit met kpn proberen op te lossen maar ze zeggen basically je had de contract moeten lezen en niet op ons moeten vertrouwen want dan wordt je gescamed.  lekker dan :)
   

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Maandelijks opzegbaar is een optie, maar volgens mij kost dat 2 euro per maand extra. En ik denk dat een toestel daarbij onmogelijk is. Misschien als je hem in 1 keer betaald.

En ja, als je zoiets afsluit, dan kan het geen kwaad om zelf te controleren of alles wel goed gaat.

Waarom wil je het ieder moment* kunnen opzeggen? Om er niet aan vast te zitten….? En dan? Ga je naar een andere provider. Links- of rechtsom heb je sowieso een abonnement (of het bij gelijk verbruik duurdere prepaid).

bij *

opzegtermijn altijd 1 maand; buiten contracttijd.

Ik stond even op het verkeerde been. Het betreft dus een Mobiel abonnement. Echter heb je je vraag gesteld in “Internet”, wat vast internet (abo) betreft….

@Nick83 dat is wat ik wilde, maandelijks opzegbaar het maakte me niet uit dat het 2 euro extra kost. aan de telefoon werd dat mij ook verteld. ik was alleen zo stom geweest om te vertrouwen dat alles goed ging en niet na gekeken. ik vertrouwde erop dat alles goed ging! de toestel is niet erbij het is alleen een abonnement voor internet en bellen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Milad Hamidi Welkom hier en dank voor het doen van je verhaal. Ongeacht wat je bestelt: je mag er vanuit dat je krijgt waar je om vraagt. Het is uiteraard wel altijd zaak om op je contract te kijken of alles ook echt goed staat. Ik kan het hoe en wat niet beoordelen, maar ergens is er iets dus niet goed gegaan. 

Het gaat om een sim only-abonnement, begrijp ik? En als extra optie had je graag de mogelijkheid tot maandelijks opzeggen willen hebben? Die optie is er inderdaad en dat kost je 2,50 per maand extra. Hoe lang is het geleden dat je het abonnement hebt afgesloten? Heb je ook al gesproken met de klantenservice? Als je belt met 0800-0402 kan iemand rechtstreeks met je meekijken en je vertellen wat de mogelijkheden zijn.