Beantwoord

Verlengen + nieuwe telefoon maar kan de code niet ontvangen

  • 22 April 2024
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Hi, ik wil graag mijn abonnement verlengen en een nieuwe telefoon bestellen. Om mijn verlengaanbod te kunnen zien, moet ik echter een code invoeren die ik op mijn 06 binnenkrijg. Aangezien mijn telefoon kapot is, kan ik deze code niet ontvangen. Is er een andere manier waarop ik mijn abonnement kan verlengen en een nieuw toestel kan bestellen, met het behoud van mijn 06-nummer?

icon

Beste antwoord door PeterG 22 April 2024, 14:37

Bekijk origineel

2 reacties

Bestellen via internet kan dan niet. Tenzij je een fysieke simkaart gebruikt. Die kan je even in een andere telefoon stoppen om de code te ontvangen.

Enige andere optie is een winkel. Een winkel van KPN maar een partnerwinkel* kan ook.

*Mediamarkt, Belsimpel, Optie #1, Phonehouse oa.

Verlengen en daarbij ook eventueel (!) een lening kan als je in de laatste 120 dagen van je minimale contractduur zit. Of er overheen natuurlijk.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Diede Wagner ,

Als verlengen via internet niet lukt, dan heb je twee andere opties:

1/ Verlengen in een winkel. 
2/ Verlengen via het telefoonnummer 0800-0402. Morgen vanaf 8.00 daarvoor weer bereikbaar. 

Reageer