Beantwoord

verlengen via app of website werkt niet

  • 4 March 2020
  • 18 reacties
  • 497 keer bekeken

Ik kan mijn abonnement verlengen en dit heb ik vandaag meerdere keren geprobeerd via de app en website.

Ik kan alle stappen doorlopen en wanneer ik bij de laatste stap ben en op de knop "bestelling bevestigen" druk dan keert het scherm meteen terug op de pagina waar je de verleng check kunt uitvoeren.

Kortom......de bevestigingsknop werkt niet.

Op meerdere apparaten getest en telkens met dezelfde uitkomst. 

 

icon

Beste antwoord door Nadia 5 March 2020, 11:31

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7

Hey @COACH.S, welkom op het KPN forum. Super onhandig dat je verlengorder online niet doorgegeven wordt. Dat moeten we spoedig herstellen. Ik ga het intern doorgeven. Via jouw MijnKPN is het ook niet gelukt? 

Voor nu kun je ook via de chatbot je bestelling doorgeven. Geef dan aan: ‘Ik heb een andere vraag’ en ‘Iets anders’. Je komt dan meteen bij een medewerker uit die jouw order invoert. Je ontvangt dan meteen de orderbevestiging per mail :)  

Lukt bij mij ook niet, 2x geprobeerd. 1e keer advies van chatbot om na 1 uur opnieuw te proberen, na uur geprobeerd en weer na bevestiging kom ik op verleng pagina. 2e keer advies om 24 uur te wachten.  Zie nu dat medewerker ook order voor mij had kunnen invoeren en ervoor had kunnen zorgen dat ik toch mijn toestel snel zou ontvangen. 
 

 

Lukt mij dus ook niet. Meerdere keren geprobeerd, via telefoon iPad en pc. Zojuist nog een keer probeert probleem blijft zich voordoen.

Reputatie 7

Hoi @Poortugaal - A-Lex en @Chanel82, welkom op het KPN forum. Wat goed dat jullie hier een melding doen! Heel jammer dat de verlengorder op de laatste fase er niet doorheen wil. Mogelijk was er een storing in het systeem waardoor ook de (chat)medewerker niet verder kon met het invoeren van je order. Sorry daarvoor! Is het nu inmiddels gelukt bij jullie? Hoor het graag :)  

Beste Nadia, 

Bij de 3e poging (op derde moment) gelukkig een Superheld getroffen die de order direct ingevoerd heeft en mij echt verder geholpen heeft. Wellicht goed om als de reden een storing betreft dit met de klant te delen, en dan niet te zeggen probeer het over 1 / 24 uur nogmaals maar om te denken naar is het goed als ik u terugbel op X moment om het anders even samen met u door het order proces heen te lopen. Is veel klantgerichter. 

 

 

Reputatie 7

Hoi, @Poortugaal - A-Lex Heel fijn dat het na de derde poging - 3 keer scheepsrecht - dan toch is gelukt. Yay! :smiley:

Heb je de order via de chat of telefonisch met een medewerker ingelegd? Helemaal met je eens wat betreft de tip dat je aangeeft om gebeld te willen worden nadat het eerst (en tweede keer) niet lukt. Vaak doen mijn collega's dat ook wel, maar dat is een beetje afhankelijk van de drukte op de klantenservice. En hier gaat het vermoedelijk om een hick-up in het systeem waardoor orders niet verwerkt konden worden, dan is dat qua ruimte zoeken voor een terugbelafspraak wat lastig. Maar dat zou wel het meest ideaal zijn om te doen. Ik neem je feedback mee, dank voor de terugkoppeling! :) 
 

En bij jou dan, @Chanel82? Ook alles gelukt? Laat het me weten als ik iets voor je kan betekenen. 

Hoi Nadia, 

ik ga het nu weer proberen. Hoop dat het nu wel lukt! 

Gr

Hoi Nadia, 

helaas lukt weer niet. Dit is geen storing hoor. Probeer het zeker al een maand als het biet langer is! 

 

Reputatie 7

Dat is niet de bedoeling, @Chanel82. Ik ga er achteraan / laten onderzoeken. Zou je jouw gegevens in je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik vanuit daar laten traceren wat er mis gaat. Dank alvast!

Voor nu kun je ook via de chatbot je bestelling doorgeven. Geef dan aan: ‘Ik heb een andere vraag’ en ‘Iets anders’. Je komt dan meteen bij een medewerker uit die jouw order invoert. Je ontvangt dan meteen de orderbevestiging per mail :)   

Hoi Nadia, 

beetje late reactie. Wat moet ik allemaal invullen bij mijn profiel? 

 

Sorry KPN maar dit is wel een b lunder , dacht dat jullie goede service gaven maar dit is net zo kut als jullie concurrenten.

 

Chatbot komt niet via link.

 

 

Waarom verstopt kpn zich achter niet werkende links.

Winkel is geen doen met dat idioten  onder drukkings beleid.

Reputatie 7

Heh, @DamnDanny666, wat een frustraties allemaal. Vertel eens, waar loop je precies tegenaan? Dan kunnen we er samen vast uitkomen :)

Probeer je jouw mobiele abonnement te vernieuwen (verlengen) via MijnKPN? En loop je daar ergens in vast? Geef het hier dan aan op welke stap je niet verder komt en welke melding je dan wel / niet krijgt. Dan kunnen we er even naar kijken :)  

Reputatie 7
Badge +24

@DamnDanny666 Ik zie dat je hier geen antwoord hebt gegeven over wat er allemaal aan de hand is, ik zie echter wel dat je flink op dreef bent in andere topics waarin je taalgebruik te wensen over laat. Die reacties heb ik verwijderd, voegen weinig toe. Laat het ons duidelijk weten wat er precies aan de hand is, dan kunnen we proberen te helpen of in ieder geval uitleggen waarom het zo is.

****** op discriminerend bedrijf

Reputatie 7
Badge +24

****** op discriminerend bedrijf

Zie dit als een laatste waarschuwing hier op het forum. Stel je vraag op een normale manier, dan weet iedereen wat er aan de hand is in plaats van in het wild rond te schreeuwen. Hier kunnen we niets mee. 

voor mekaar heeft kpn , klant weg gejaagd.

Suc 6 met falliet gaan , met jullie *** service

Reputatie 7

Je bent zichtbaar verbolgen, DamnDanny666. Nog steeds geen idee wat er precies speelt, maar als er iets is waar we je mee kunnen helpen dan horen we het graag. Geef dan goed aan wat er niet werkt en wat je graag zou willen? Dan kunnen wij kijken of dat binnen onze mogelijkheden ligt om voor je te regelen.

 

Reageer