Beantwoord

Via mobiel netwerk inloggen op Honkai Star Rail geeft foutmelding 'Error Code 1001_1’

  • 27 April 2024
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

In principe hetzelfde wat hier een half jaar geleden aan de hand was: 

 

Via het thuisnetwerk van KPN lukt het wel maar het lukt al een tijdje niet via de 5G verbinding. In deze periode heb ik mijn iPhone opnieuw opgestart, geüpdate. De APN geprobeerd te switchen naar “advancedinternet” en weer terug naar “internet”. 
 

Op mijn thuisnetwerk heb ik een VPN server draaien dus voor nu VPN ik naar huis toe om het spel te kunnen spelen, maar wat zou ik verder kunnen doen om dit op te lossen? Of is dit een probleem aan jullie kant?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 30 April 2024, 10:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Oef, ik ben helemaal niet bekend met Honkai Star Rail. Dus ik heb eigenlijk geen idee wat het probleem kan zijn. In het topic dat je aanhaalt was het een storing met Chinese servers. Ik heb in ieder geval even op Google gekeken en kom daar het volgende tegen om jouw probleem op te lossen:

Maar het gekke is dat het bij jou via het thuisnetwerk wel werkt, maar niet via het mobiele netwerk. Toch lijkt volgens Reddit de laatste stap wel vaak de oplossing. Heb je al geprobeerd de app opnieuw te installeren?

Hoi Denise!

 

Bedankt voor de tip. Ik heb zojuist de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb via wifi eerst alle data gedownload anders brand ik een paar keer door mijn dagelijkse databundel. Na het downloaden ervan de wifi uitgezet en weer geprobeerd in te loggen maar het was tevergeefs en ik kreeg weer dezelfde foutmelding. 
 

Ik heb verder ook nog uitgelogd en ingelogd via 5G, maar na het inloggen verschijnt toch weer die melding. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben bang dat ik het dan ook niet weet, @Mirai. Er is aan onze kant niets veranderd. Mijn advies zou zijn om navraag te doen bij Honkai Star Rail. Misschien weten zij de oplossing.

Reageer