Beantwoord

Vodafone zakelijk nummer nog bereikbaar na nummerovername.

  • 16 March 2022
  • 9 reacties
  • 57 keer bekeken

vorige week woensdag bericht van KPN dat verzoek tot nummerbehoud is goedgekeurd en dat we vanzelf geen Vodafone bereik meer zouden moeten hebben, dan sim wisselen etc.

We zijn nu een week verdere en er is nog steeds bereik via vodafone? Betreft een nummer uit een zakelijk Vodafone abonnement dat is vrijgegeven maar nog steeds actief blijkt te zijn.

 

Vodafone benaderd maar die helpen ons niet verder omdat het een zakelijk nummer is en wij niet de contactpersoon zijn en ex werkgever zegt hier niets aan te kunnen doen.

Kunnen jullie iets betekenen?

 

 

icon

Beste antwoord door Frankmostert 18 March 2022, 08:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Frankmostert , heb je op de dag van migratie bericht gehad van KPN per SMS of mail dat je nummer actief is op de KPN-kaart? Zo nee, dan is de migratie nog niet rond. Zo ja, kun je wel bellen en gebeld worden met je gemigreerde nummer van Vodafone naar KPN?

 

hoi @JanD ik heb een mail gehad dat we moesten wachten tot er geen bereik meer zou zijn op het vodafone nummer en dan de simkaart verwijderen etc. Alleen het bereik is er nog steeds na 1 week dat vind ik vreemd. Durf ook de simkaart er niet eerder uit te halen omdat dan wellicht het nummerbehoud niet lukt

 

Hallo @Frankmostert je zou KPN eens kunnen bellen, 0800 0402, consumenten-lijn of 0800 0403 zakelijke lijn, het is meniet duidelijk of het om een zakelijk of consumentenabo gaat, vandaar beide nummer.

Succes.

 

hoi @JanD ik heb een mail gehad dat we moesten wachten tot er geen bereik meer zou zijn op het vodafone nummer en dan de simkaart verwijderen etc. Alleen het bereik is er nog steeds na 1 week dat vind ik vreemd. Durf ook de simkaart er niet eerder uit te halen omdat dan wellicht het nummerbehoud niet lukt

 

En welke datum stond er in die mail, er hoort een datum in te staan en die is meestal een maand later ivm de opzegtermijn van het oude abonnement.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Frankmostert! Bedankt voor jouw vraag!

We houden je per e-mail en SMS op de hoogte van de status van je aanvraag nummerbehoud. De vraag van @Doornekamp33 is daarom een goede:
 

En welke datum stond er in die mail, er hoort een datum in te staan en die is meestal een maand later ivm de opzegtermijn van het oude abonnement.


Wil je dat eens checken?

Hallo @Shyrin_  en @Doornekamp33 , @Frankmostert schreef dat hij een mail heeft gehad, zie eerder dit topic.

 

@JanD, Die mail kreeg ik ook bij nummerbehoud, en daar stond in dat nummerbehoud was goedgekeurd er er per datum het nummer overging van T-Mobile naar de huidige provider Simyo, de budget KPN dochter, en die dag in de gaten moest houden als TM uitviel zou ik simyo er in kunnen doen, dat stukje geeft TS niet prijs of staat er nog niet in, normaal als nummer behoud is goedgekeurd moet je de maand opzegtermijn nog uitzitten.

hoi,

ik heb contact gehad met KPN (3 keer) en jullie opmerkingen mbt de maand opzegtermijn waren in deze niet van toepassing want die was al voorbij dus dat kon de reden niet zijn.

De omzetting per 9-3 is correct verlopen alleen bleef het bereik van vodafone intact. ook na de maand opzegtermijn en na de mail dat eea per 9-3 zou zijn overgezet.

Op advis KPN medewerker toch de simkaart vervangen in tegenstelling tot wat in de mail stond. En wat schetst min verbazing gewoon bereik via KPN met het oude nummer dus missie geslaagd maar wel anders dan in de instructiemail staat.

 

Kostte me 3x 20 a 25 minuten telefoontjes met KPN maar eind goed al goed.

 

Dank voor jullie meedenken!

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat het nu helder en opgelost is! Bedankt voor jouw terugkoppeling @Frankmostert! Â