KPN heeft blijkbaar een hele slechte implementatie van VoWiFi.
Ik heb twee Simkaarten in mijn Samsung-ultra S24: een Duitse provider en de KPN. VoWiFi met de Duitse kaart werkt vlekkeloos en 100%. VoWiFi met de KPN werkt meestal niet.
Omdat er twee kaarten in de telefoon zitten die altijd via hetzelfde WLAN gaan, kunnen we concluderen dat het aan de implementatie van de KPN ligt. Ook nu zit ik in een WLAN waar de Duitste provider vlekkeloos werkt, maar de KPN niet.
Hoe kunnen we dit probleem oplossen? Het is onwerkbaar. Hiervoor heb ik geen zakelijk abonnement genomen met een onverwachte servicekosten toeslag van 10%.
Als aanvulling: eerder had ik een tweede simkaart in de telefoon van een andere Duitse provider. Ook toen werkte VoWiFi probleemloos. Het ligt dus niet aan de telefoon en het vermogen om twee VoWiFi-verbindingen te ondersteunen. Met de twee Duitse providers had ik altijd de twee telefoonhoornicoontjes met een 1 en een 2 zodra ik in het bereik van een WLAN kwam.
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineel