Beantwoord

Vraag over BKR en abonnement KPN

  • 5 August 2020
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik wil iemand spreken over een geweigerd mobiel abonnement (vanwege BKR: creditcard sinds 1995!!), maar is KPN als notabene telefoon provider NIET per telefoon bereikbaar!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door RBxx 5 August 2020, 12:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @NK010 

Je kan KPN bellen via 0800 0402. De computer (Voice Response System) zal een poging doen je te helpen. Hang niet op, blijf aan de lijn!! Na een korte pauze wordt je doorgezet naar een medewerker.

Dankjewel @RBxx ! Dit nummer heb ik echt nergens kunnen vinden, maar ik ga meteen bellen!