Beantwoord

Vraag over tijdelijk wijzigen van abonnement.

  • 28 January 2019
  • 2 reacties
  • 597 keer bekeken

Hallo,

Ik ga over een tijdje naar de States toe en zit er over te denken om mijn abonnement te wijzigen daarvoor. Ik heb nu Zorgeloos stadaard 10 GB en zou dus zorgeloos premium plus voor een maandje willen hebben. Die USA bundels zijn veel te klein (of te prijzig) om die serieus in overweging te nemen.

Nu gaf het callcenter aan dat ik wel omhoog kan wijzigen naar premium plus, maar daarna niet meer naar beneden na een maandje.
Ik dacht dat je altijd terug kon naar het abonnement waarmee je begonnen bent?

Mvg

M
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 January 2019, 16:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @M-B Wat leuk een leuk vooruitzicht! Ik begrijp dat je het abonnement daarvoor tijdelijk wilt laten wijzigen. Je kan je mobiele abonnement bundel nooit wijzigen naar een bundel die lager is dan het abonnement waar je oorspronkelijk mee bent begonnen. Het is dus wel mogelijk om het abonnement te wijzigen naar Premium Plus en na een maand weer terug te zetten naar het abonnement dat je op dit moment afneemt. Je kunt je mobiele abonnement bundel zelf kosteloos verhogen/verlagen via MijnKPN of via de MijnKPN app. De wijziging gaat in op de eerste van de volgende kalendermaand. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan hoor ik het graag van je!
Thanks.

Dacht ik al. Vreemd dat ze bij het call center wat anders zeiden maar misschien mijn vraag verkeerd begrepen.

Reageer