Vraag

Vragen over kosten mijn mobiele abonnement

  • 18 September 2021
  • 14 reacties
  • 123 keer bekeken

Beste kpn ik heb een vraag over mijn mobile abonament.Waarom betal ik 48,28 euro per maand.als bij mijn kpn stan dat mijn abonament is 30,28 plus 10 euro voor de toeestel wodt 40,28?ik hoor graag van julie.mvg.G.B.Krasteva

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Gery Krasteva 

 

Als het verschil € 7,50 was geweest zou ik zeggen dat het de husselkorting is die je dan vergeten bent aan te vragen, is het echt 40,28 of toch 40,78?

Husselkorting kan je hier aanvragen: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Lijkt mij toch handig om dat even te controleren op die pagina.

Ja is 40,78 maar ik bettalt 48,48.

 

Hassel korting stan er ook bij.dus ik moet 40,78 betalen

Reputatie 7
Badge +18

Ja, staat erbij maar je moet het wel aanvragen, zie de link in mijn eerdere post.

Ja zie deze link,maar ale ik open stan nergens aanvragen 

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u ook nog een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Daar staat alles op.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Gery Krasteva 

 

Dat bedrag is ook weer anders dan je eerst aangaf, lijkt toch niets met de husselkorting te maken te hebben.

Ik ben ook benieuwd wat er dan op pagina 2 staat.

Dat plaatje met je bankgegevens kan je beter weghalen (op bewerken te drukken), kan binnen een uur na plaatsing van je bericht.

 

Volgens mij klopt het precies, €10 afbetaling toestel, €0,20 verbruikskosten, €38,28 mobiel abo=€48,48 totaal.

 

Ik begrijp niks,waarom bii mijn kpn stan 30,28

Hallo @Gery Krasteva waren de vorige mobiele nota's lager dan? 

Heb je iets aan je abo aangepast?

Het zou kunnen zijn dat als je nu een vergelijkbaar abo afsluit dat het goedkoper is.

Je kunt ook de mobiele contract er even bij pakken, daar staat alles in, zwart op wit.

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Het verschil is volgens mij dan toch nog steeds die € 7,50 husselkorting.

En op die nota zie ik die € 7,50 husselkorting niet vermeld.

Heb je wel een ander KPN abonnement, zoals een thuisabonnement?

 

Volgens mij klopt het precies, €10 afbetaling toestel, €0,20 verbruikskosten, €38,28 mobiel abo=€48,48 totaal.

 

Ja, maar het zou € 40,78 moeten zijn, of in dit geval met € 0,20 erbij € 40,98

Ze moet dus even inloggen in MijnKPN en daar of via die link die husselkorting aanzetten.

 

Ik heb 4 abonamenten bii julie.3 Mobil en 1 internet en tv

Ik heb 4 abonamenten bii julie.3 Mobil en 1 internet en tv

Hallo @Gery Krasteva , nu nog graag een antwoord op mijn eerder gestelde vragen.

Â