Beantwoord

Waar kan ik de EAN code vinden van mijn Samsung Galaxy S22 voor de cashback actie?

  • 26 September 2022
  • 4 reacties
  • 3386 keer bekeken

Goedemiddag, Ivm de 100 euro cashback actie voor de Samsung Galaxy S22 ben ik op zoek naar de EAN code. Deze moet op de verpakking staan vd gekochte telefoon, echter is er nergens een sticker te bekennen en is de EAN code dus nergens te vinden. Hoe kom ik alsnog aan de juiste code? Er staat wel een 6 cijferig artikelnummer (start met 87)op de pakbon, maar deze is onjuist bij registratie.

icon

Beste antwoord door Marije82 26 September 2022, 16:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Goedemiddag, Ivm de 100 euro cashback actie voor de Samsung Galaxy S22 ben ik op zoek naar de EAN code. Deze moet op de verpakking staan vd gekochte telefoon, echter is er nergens een sticker te bekennen en is de EAN code dus nergens te vinden. Hoe kom ik alsnog aan de juiste code? Er staat wel een 6 cijferig artikelnummer (start met 87)op de pakbon, maar deze is onjuist bij registratie.

 

Reputatie 6
Badge +7

Als deze sticker niet op je doos zit gaat het lastig worden.. je moet namelijk ook een foto van deze sticker maken en meezenden. Het is in ieder geval de 13 cijferige code beginnende met 88 of 87.

Dank Eric. Sticker gevonden op de zijkant vd verpakking ipv de achterkant 🙈

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Marije82, welkom op het forum. 

Fijn dat het is gelukt met de hulp van @Eric89. Dankjewel Erik!