Vraag

Waar kan ik met mijn klacht terecht? Waarom krijg ik mijn gratis airpods niet?

  • 28 January 2022
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

 

Een klacht kun je via het forum, per chat, telefonisch (0800-0402) of per brief overbrengen.

 

Het handigste is om het via deze weg te doen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

Telefonisch krijg ik medewerkers te spreken. Die nemen absoluut geen klachten aan. Sterker nog, die horen mijn klacht aan en zetten me vervolgens 20 minuten in de wacht om daarna de verbinding te verbreken.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Vervelend @neemklantenserieus ,

Gelukkig kun je altijd voor jouw klacht terecht op deze pagina : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

Dan wordt de klacht vanzelf in behandeling genomen. 

 

Heb ik ook zeker gedaan. Andere manier van communicatie is niet mogelijk. Nu maar 10 werkdagen afwachten. Schijtzooi!

Kunnen wij u misschien op weg helpen? Heb zelf fijne ervaringen met medewerkers van KPN en klanten op het forum.

Reputatie 7
Badge +22

@neemklantenserieus wat vervelend dat je problemen ervaart met KPN, we kunnen je ook (zover het mogelijk is) hier helpen. Wat zijn precies de problemen? 🤔

Heb een verlenging gedaan via Mobiel.nl en daarbij zou ik airpods kunnen kopen voor €50,- Ik heb aan alle aktievoorwaarden voldaan, maar krijg gisteren een mail dat ik niet voldoe aan de aktie voorwaarden, maar ik voldoe er wel aan. Tijdig besteld (12 december), geen t tweede abonnement in huis, op tijd airpods besteld, juist telefoon (iphone 13)
 
Nu mijn klacht. De arbeid die ik hierin moet stoppen. De oordopjes zouden in 3 weken geleverd. We zijn nu 6 weken verder. Nu heb ik wel begrip voor dat onder de huidige omstandigheden zaken geleverd worden, maar informeer mij dan.
 
Nu krijg ik gisteren een mail dat ik het niet zou krijgen. Ik heb vanochtend gebeld met iemand die eerst zeg dat ik niet in aanmerking kom omdat ik verleng. Hele discussie mee, maar uiteindelijk geeft hij mij een nummer "088-6237006
toezeggingen apple aktie". Ik bellen maar die mevrouw zegt mij niet te kunnen helpen. Ze kan niet zien waarom ik niet aan de voorwaarden voldoe. Daarvoor moet ik KPN bellen. Ik bellen met KPN met een klacht. Deze persoon accepteert geen klacht. Nagevraagd bij de vorige persoon, maar jullie kunnen mij niet helpen. Weer terug gebeld, maar de vraag voor een klacht. Krijg nu iemand maar deze persoon zet mij na mijn uitleg 20 minuten in de wacht en daarna wordt de verbinding verbroken.
 
 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @neemklantenserieus, welkom! Wat jammer om te lezen dat je niet verder komt :-(. Ik begrijp dat het nog niet duidelijk is waarom je volgens ons niet in aanmerking zou komen. Je geeft aan dat je een klacht hebt ingediend: daar krijg je in de regel sneller dan binnen 10 werkdagen een reactie op. Ik zou je dan ook willen vragen om dit even af te wachten. Hoewel ik ervanuit ga dat je goed geholpen gaat worden, wil ik wel meegeven dat als je nog vragen hebt daarna, je dit hier natuurlijk kunt laten weten. 

Uiteraard wacht ik dit af. Wat moet ik anders in de tussentijd