Vraag

Waar kan ik mijn gesprekskosten van de huidige maand bekijken?

  • 15 June 2023
  • 6 reacties
  • 173 keer bekeken

Ik wil mijn gesprekskosten bekijken om te zien of ik gisteren buiten mijn bundel heb gebeld. Ik kan dit nergens vinden op Mijn KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @ClaudC, welkom op het KPN Forum!

Goed dat je jouw vraag hier stelt. Ik kan me namelijk voorstellen dat je graag wilt weten of je buitenbundel kosten hebt.

Als je extra kosten hebt gemaakt, dan zie je dit meteen op het startscherm van jouw mobiele abonnement in MijnKPN. Staat hier niks? Dan heb je geen buitenbundel kosten.

Hou er wel rekening mee dat het soms een paar uur kan duren voor verbruik daadwerkelijk in MijnKPN verwerkt is.

Dankjewel voor je anrwoord. Ik heb de afgelopen week een aantal keer gebeld vanuit Albanie. Er staan geen kosten vermeld op mijn startscherm. Betekent dit dat ik toch binnen de bundel kan bellen ondanks dat Albanie geen EU-land is?

Dankjewel voor je anrwoord. Ik heb de afgelopen week een aantal keer gebeld vanuit Albanie. Er staan geen kosten vermeld op mijn startscherm. Betekent dit dat ik toch binnen de bundel kan bellen ondanks dat Albanie geen EU-land is?

Als jij in Nederland bent en iemand anders (uit Albanië) jou belt, dan kost jou dit niets en is de geen die jou belt de partij die hiervoor de kosten maakt.

Dit is anders als jij ook in Albanië zit, in dat geval betaalt de persoon in Albanië de kosten van Albanië naar Nederland, en betaal jij de roaming kosten van Nederland naar Albanië.

Dat is duidelijk. Ik heb gebeld vanuit Albanie naar Nederland, dus de kosten zijn voor mij. Mijn vraag was, waar kan ik die kosten vinden.

Op de startpagina van mijnkpn, waar ook het dataverbruik staat vermeld, staan geen belkosten, terwijl ik die wel zou moeten hebben.

Dat is duidelijk. Ik heb gebeld vanuit Albanie naar Nederland, dus de kosten zijn voor mij. Mijn vraag was, waar kan ik die kosten vinden.

Op de startpagina van mijnkpn, waar ook het dataverbruik staat vermeld, staan geen belkosten, terwijl ik die wel zou moeten hebben.

Als je kosten buiten de bundel gemaakt zou hebben in het buitenland, kan het zijn dat de bewuste provider het nog niet doorberekend heeft aan KPN @ClaudC 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is duidelijk. Ik heb gebeld vanuit Albanie naar Nederland, dus de kosten zijn voor mij. Mijn vraag was, waar kan ik die kosten vinden.

Op de startpagina van mijnkpn, waar ook het dataverbruik staat vermeld, staan geen belkosten, terwijl ik die wel zou moeten hebben.

Daar staat alleen wat u uit uw bundel gebruikt heeft. Dat ziet er dan zo uit:

Als u echter onbeperkt bellen heeft, dan heeft u dus geen belbundel. En dus zal dat onderste balkje er niet staan. 

Belkosten vanuit het buitenland buiten de EU zijn niet direct inzichtelijk denk ik. U zult dit pas zien op de factuur.