Vraag

Wanneer wordt annulering toestel verwerkt?

  • 18 November 2021
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Recentelijk mijn abonnement verlengt met een nieuwe telefoon. Bij ontvangst bleek de telefoon veel te groot. Deze netjes direct retour gezonden inclusief ingevuld retourformulier. 

1.5 week geleden netjes bezorgd bij KPN door PostNL. Echter nog steeds niet verwerkt. Al diverse malen contact opgenomen waarin ik telkens te horen krijg dat het uiterlijk over 3 dagen is verwerkt. Jullie kunnen wel raden, 3 dagen verder en nog niet verwerkt. 

In mijn beleving hoeft dit allemaal niet zo ontzettend lang te duren. Ik stuur het netjes ruim binnen gestelde bedenktermijn retour aan KPN, en KPN verwerkt de retour z.s.m. lijkt mij. 

Waarom duurt dit zo lang en waarom wordt ik niet op de hoogte gehouden maar van het kastje naar de muur gestuurd. En wanneer is het geheel nu uiteindelijk verwerkt? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Heb je wel éérst de hele bestelling, dus ook de verlenging, geannuleerd? Bv via 0800 0402.

Dáárná krijg je een retourverzoek v.d. telefoon.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom @WouterMarinus! Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vraag die @PeterG stelt. Normaliter zou het enkele (werk)dagen duren voordat we de retourzending verwerkt hebben. Het duurt in jouw geval te lang. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Je kunt de laatste 3-cijfers toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’. 

Goedendag @Lisa en @PeterG

 

Ja ook telefonisch heb ik mijn annulering kenbaar gemaakt. Laatste stand van zaken ( 19-11-2021) 

Het schijnt heel druk op het logistieke centrum te zijn hierdoor duurt de verwerking langer. Wederom te horen gekregen dat het nog wel 3 werkdagen zou kunnen duren. 
 

Er zit niets anders op dan afwachten ben ik bang. 
 

@Lisa Gegevens zijn inmiddels ingevuld