Beantwoord

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • 18 January 2024
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik heb bij jullie een bestelling geplaatst en die zou geleverd worden nou werd ik gebeld door de koerier dat het door een storing niet mogelijk was om vandaag te komen en nou zou ik tot maandag moeten wachten of zaterdag maar ik heb met spoed telefoon nodig dus ik vroeg me af of er iets mogelijk was

icon

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem 26 March 2024, 22:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Joop Adam ,

Bel met 0800-0402 voor de mogelijkheden. Nu nog hiervoor open tot 18.00 en anders morgen weer vanaf 8.00. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Joop Adam, welkom bij ons. 

Het kan soms voorkomen dat een toestel of bestelling later wordt geleverd, mijn excuses. 

Is je toestel inmiddels geleverd? 

Ik heb op 10 maart 2024 verzocht om een wijziging aan te brengen in mijn internetaansluiting. Het enige wat ik van KPN vernomen heb is dat er extra onderzoek nodig is. Verder hoor ik niets meer!

Ik kan ook geen vragen stellen, er is geen emailadres of telefoonnummer wat ik kan benaderen

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb op 10 maart 2024 verzocht om een wijziging aan te brengen in mijn internetaansluiting. Het enige wat ik van KPN vernomen heb is dat er extra onderzoek nodig is. Verder hoor ik niets meer!

Ik kan ook geen vragen stellen, er is geen emailadres of telefoonnummer wat ik kan benaderen


Hoi @EIAT 

De klantenservice van KPN kun je telefonisch bereiken via het gratis telefoonnummer: 
0800-0402.

Deze is bereikbaar:

  • Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag en feestdagen gesloten.

Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Graag doorverbinden met een medewerker

Dank je wel voor je reactie, ik ga bellen!

Gr.

Reageer