Beantwoord

Wel of niet verlengen met KPN 2015 SO Zorgeloos Premium icm Spotify

  • 18 February 2019
  • 4 reacties
  • 440 keer bekeken

Hoi, Ik betaal nu 33.50 euro (48 euro - korting zolang abonnement loop en KPN 5 euro compleet korting ivm 2e mobiel) en heb daarbij Spotify Premium gratis en 25 GB

Het 2e mobiele abonnement is 8 euro en alleen bellen .maandelijks doneer ik 5GB aan mijn vrouw.

Ik zie dat de abonnementen goedkoper zijn geworden. Maar ik zie dat je dat geen Spotify meer hebt als je verlengt? Klopt dat?
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 February 2019, 16:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Supersjakie, De abonnementen zijn goedkoper geworden, maar tegenwoordig krijg je geen Spotify Premium meer gratis bij een Premium abonnement. Dit kan sinds de abonnementen van 2017 niet meer. Zou je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)Dan kan ik uitzoeken wat voor jou het voordeligste is. Ik kan er ook voor zorgen dat je gebeld wordt voor de vernieuwingen van je abonnement, mocht je dat prettig vinden.
Fijn Bedankt.
Ik heb mijn gegevens toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Supersjakie, Ik heb je een privébericht gestuurd. In dit bericht licht ik de verschillen tussen jouw huidige abonnement vs. een nieuw abonnement toe. Conclusie: Voor dit nummer is het niet voordeliger om te verlengen.
Ja,super bedankt voor het bericht en het advies. Dan laten we gewoon zoals het is. Over en uit!

Reageer