Vraag

Welke bundel heb ik nodig in Sri Lanka en kan ik verkeerd bestelde bundel annuleren?

  • 11 April 2024
  • 7 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo, ik bevind mij momenteel in Sri Lanka. Om te kunnen internetten, heb ik een Supervoordeel bundel buiten EU gekocht. Deze schijnt echter hier niet te werken. Is het mogelijk om deze te annuleren? Welk product moet ik kopen/bestellen om in Sri Lanka te kunnen internetten?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Sri Lanka is geen supervoordeelland, maar een voordeelland:

Sri Lanka: tarieven voor een Voordeelland buiten de EU

De tarieven voor dit land zijn anders dan in Nederland. Met een Extra Bundel voor Voordeelland buiten de EU internet, bel en sms jij voordelig. Hiermee ben je tot 80% goedkoper uit dan het buitenbundeltarief. Zo betaal je slechts €0,01 per MB als je voor de 2000 MB (alleen data) bundel kiest.

 

Je kan het beste dus die andere bundel bestellen. En als je de supervoordeelbundel in zijn geheel niet gebruikt, kan je na de looptijd volgens mij via KPN nog wel wat ervoor terugkrijgen.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @MartynaGr en welkom hier op onze Community :)

Naar mijn weten zou dit wel de juiste bundel moeten zijn voor Sri Lanka, dat kun je ook zien wanneer je deze link opent. Voor 9,99 euro krijg je dan 100 MB/belminuten/sms'jes. Voor 19,99 euro krijg je 2000 MB (dus alleen data en geen belminuten en of sms'jes) en voor 39,99 euro krijg je MB/Belminuten/sms'jes). Welke bundel hiervan heb je geactiveerd? En bevind je je wel een plek waar goede dekking is?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo, ik bevind mij momenteel in Sri Lanka. Om te kunnen internetten, heb ik een Supervoordeel bundel buiten EU gekocht. 

Hoi @Jan van KPN ,

Hoi @MartynaGr en welkom hier op onze Community :)

Naar mijn weten zou dit wel de juiste bundel moeten zijn voor Sri Lanka, dat kun je ook zien wanneer je deze link opent. 

Nee, er wordt aangegeven dat er een supervoordeelbundel is aangeschaft.

Die werkt niet in Sri Lanka. 
 

Er moet nu dus een nieuwe bundel worden aangeschaft die wel werkt in Sri Lanka. 
 

Dat kan via deze link .

 

Reputatie 7
Badge +12

Hallo, ik bevind mij momenteel in Sri Lanka. Om te kunnen internetten, heb ik een Supervoordeel bundel buiten EU gekocht. 

Hoi @Jan van KPN ,

Hoi @MartynaGr en welkom hier op onze Community :)

Naar mijn weten zou dit wel de juiste bundel moeten zijn voor Sri Lanka, dat kun je ook zien wanneer je deze link opent. 

Nee, er wordt aangegeven dat er een supervoordeelbundel is aangeschaft.

Die werkt niet in Sri Lanka. 
 

Er moet nu dus een nieuwe bundel worden aangeschaft die wel werkt in Sri Lanka. 
 

Dat kan via deze link .

 

Dat is hetzelfde linkje als dat ik net had gepost @Noordzee :)

Topic starter gaf in het openingsbericht aan dat er een Supervoordeelbundel buiten de EU is aangeschaft. 

Reputatie 7
Badge +28

Maar @Jan van KPN ,

Dat is juist het punt. Er is een verkeerde bundel aangeschaft voor Sri Lanka. 
 

Een supervoordeelbundel werkt daar niet. Er is een voordeelbundel nodig. 
 

Jij schrijft dat dit wel de juiste bundel zou moeten zijn. Waarschijnlijk bedoel je het goed, maar het staat wat verwarrend. 

Reputatie 7
Badge +12

Maar @Jan van KPN ,

Dat is juist het punt. Er is een verkeerde bundel aangeschaft voor Sri Lanka. 
 

Een supervoordeelbundel werkt daar niet. Er is een voordeelbundel nodig. 
 

Jij schrijft dat dit wel de juiste bundel zou moeten zijn. Waarschijnlijk bedoel je het goed, maar het staat wat verwarrend. 

Ik snap wat je zegt @Noordzee!
Het kan ook wat verwarrend zijn; voordeelbundel, supervoordeelbundel….

Puntje bij paaltje plaatsen we beide de juiste link waar wordt uitgelegd hoe de topicstarter de juiste bundel voor Sri Lanka aan kan schaffen :) 

 

Reputatie 7
Badge +21

Het verwarrende is ook de 2000 MB (alleen data) bundel. Die is hetzelfde voor super- en “gewoon”- voordeellanden. Voor beide groepen sms je  VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266

De (MB/min/sms) bundels zijn wel verschillend.

Reageer