Beantwoord

wiffiversterker

  • 26 August 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

goedemiddag

Ik zit al jaren met het probleem dat mijn wiffisignaal erg zwak is.

Ik heb op advies van kpn gekozen voor draadloos tv internet etc.

Bij nader inzien werkte het niet,dus heb ik alles door een bedrijf laten bedraden,mijn tv werkt nu super.

Mijn Wi-Fi signaal is nu zo zwak dat zelfs mijn mobiel regelmatig alleen te gebruiken is met mb

Nou weet ik dat jullie versterkers verkopen,maar wat mijn heel erg stoort dat nieuwe klanten deze gratis krijgen en dat ik al jaren klant ze gewoon moet betalen!!!!

Moet ik misschien eerst alles opzeggen,en dan opnieuw aanmelden, dit is toch te gek.

Hopende op een snelle oplossing

Gr f van de ven

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 August 2020, 17:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Fvandeven , je kunt bij KPN een zogenaamde wifi check doen en onder bepaalde voorwaarden kun je dan in aanmerking komen voor een gratis extra wifi extender, zie onderstaande link:

wifi check

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Fvandeven Welkom op het forum. Wat vervelend dat je problemen hebt met je wifi verbinding. Wat @JanD zegt is inderdaad verstandig, ik zou adviseren de Wifi Manager even te doorlopen. Mocht je wifi verbinding inderdaad niet goed genoeg zijn dan zou hier een kosteloze oplossing uit kunnen komen in de vorm van Experia wifi's. Dit zijn wifi versterkers die enkel bekabeld aangesloten kunnen worden. Mocht je zoeken naar een draadloze oplossing dan kun je er inderdaad voor kiezen om Superwifi punten aan te schaffen. Deze zijn helaas niet kosteloos.Â