Beantwoord

Wijziging voorwaarden van Telfort naar KPN

  • 27 June 2020
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Sinds enige tijd is mijn abonnement van Telfort veranderd in KPN nu worden niet gebruikte mb's en  minuten niet meer bewaard. Kunnen deze wijzigingen zomaar?

Zelf heb ik mijn abonnement niet gewijzigd maar KPN heeft Telfort overgenomen. 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 2 July 2020, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Miran73 , als je op 26 januari 2020 automatisch bent overgegaan is er niets gewijzigd in je voorwaarden en mogelijkheden, dit kun je in MijnKPN controleren.

Als je denkt dat het toch niet meer klopt kun je KPN bellen of de reactie van een moderator afwachten.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Miran73, welkom op ons forum! 

Wat gek dat jouw bundel niet meer meegenomen wordt. Wat JanD hierboven aangeeft klopt: bij de overgang van Telfort naar KPN is jouw bundel en zijn de voorwaarden hetzelfde gebleven. Sinds wanneer merk je dat het meenemen van jouw belminuten en MB's niet (meer) gebeurt? Zie je dit ook als je inlogt in MijnKPN? Weet je zeker dat er in de tussentijd niets veranderd is aan jouw abonnement? 

Reputatie 7
Badge +19

@Miran73 We hebben niets meer van je gehoord, ik hoop dat dit een goed teken is. Anders dan weet je me hier te vinden.

Ik krijg nu pas een bericht van je antwoord. 

Mijn mb's worden tot 1200 opgehoogt en niet meer hoger. Dus zo en zo krijg ik niet mijn volledige aantal mb's waar ik een abb voor heb. Minuten zijn bij overgang naar kpn verdwenen heb daar geen svmcreenshot van gemaakt dus daar kom ik ook niet meer achter ws.

 

Reputatie 7
Badge +19

@Miran73 Gek dat je geen melding gekregen hebt. Geen probleem, dan help ik je nu natuurlijk graag alsnog verder. 

Jouw bundel lijkt na de overgang naar KPN dus wel anders te zijn. Dat zou niet moeten. Ik wil in ieder geval kijken naar wat ik terug kan vinden. Kan je voor mij jouw gegevens in je forumprofiel aanvullen? Het gaat in ieder geval om je postcode en huisnummer, mobiele nummer en naam waar het contract op staat. Geef je een seintje wanneer je ze ingevuld hebt?