Vraag

Winkelpersoneel helpt mij niet met overzetten gegevens

  • 18 March 2020
  • 7 reacties
  • 951 keer bekeken

Heb een nieuwe smartphone gekocht via internet. Als ik dan naar een KPN winkel ga en vraag of ze mij helpen wiillen met overzetten van contacten en nog een paar andere dingen, doen ze zo moeilijk dat je snel weggaat om dat je kwaad wordt en denkt kom hier nooit weer!! Ben jaren bij k p n met t ,v mobiel telefoon en internet. Waar moet ik dan naar toe gaan voor overzetten?????. Of zijn de KPN winkel mensen gewoon te lui om iets te doen voor de KPN klant. Zo ja sluit de winkel dan!!!

admin: eigen topic aangemaakt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Ik vind dit een lastige.  Heb je de telefoon bij kpn gekocht?

Hoi @Donald ducky ,

Veel KPN winkels zijn gesloten op dit moment (voor zover ik weet)
Dat heeft niets te maken met iets niet willen. Of met lui zijn.
Maar meer aan het virus wat op dit moment nogal overheersend heerst.

En wat Joep vraagt is ook wel relevant. 
In het kader wat te doen met jou telefoon als die van een ander afkomt dan van KPN.
 

Hoi @Donald ducky ,

Veel KPN winkels zijn gesloten op dit moment (voor zover ik weet)
Dat heeft niets te maken met iets niet willen. Of met lui zijn.
Maar meer aan het virus wat op dit moment nogal overheersend heerst.

En wat Joep vraagt is ook wel relevant. 
Joep1965

Ik vind dit een lastige.  Heb je de telefoon bij KPN gekocht?

In het kader wat te doen met jou telefoon als die van een ander afkomt dan van KPN.

Volgens KPN maakt het niet uit waar de telefoon gekocht is het is er service van KPN voor KPN klant en.. Heb telefonisch contact gehad met KPN. Het ligt aan het corona virus. Maar 1 jaar geleden had ik hetzelfde probleem. Toen was het te DRUK!! :rofl::laughing:

Ja, de service in de KPN-winkels laat helaas wel eens te wensen over.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Donald ducky, goede vraag. We helpen in de winkel waar mogelijk. Echter zijn we natuurlijk gewoon een verkooppunt. Als het dus te druk is, is er op dat moment geen tijd voor dit soort dingen. Dan kan je verzocht worden om op een ander tijdstip terug te komen. Op dit moment met het Corona virus is het natuurlijk helemaal anders. 

Reputatie 7
Badge +11

Kijk eens hier ToestelhulpÂ