Vraag

Wisselende factuurhoogte

  • 26 August 2020
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Maand    Mei     34,08

                Juni     49,49

             Juli        56,59

            augutus  68,04

Hoe kan dat deze grote verschillen ?

Graag reaktie

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @theotromp , je hebt natuurlijk al de facturen bekeken. Was de specificatie op pagina 2 en volgende niet duidelijk? Mogelijk waren er extra / onverwachte gebruikskosten?

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @theotromp

Welkom op het Forum van KPN! Begrijpelijk dat je wilt weten waar je voor betaalt. Op je factuur zijn daarom de kosten die wij in rekening brengen nader gespecificeerd. Verschillen in factuurhoogte kunnen bijvoorbeeld ontstaan door gebruikskosten of door tussentijdse wijzigingen van je abonnement.

Zoals @RBxx aangeeft, is het aan te raden om de factuur en specificatie (tweede en verdere pagina's) eerst even te bekijken. Je facturen vind je via MijnKPN. Heb je na het bekijken van de facturen nog vragen, stel die gerust. Vul in dat geval ook even je Forumprofiel aan met je adresgegevens en (in het veld “persoonlijke opmerkingen”) je 06-nummer en laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan kan ik even met je meekijken. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer