Vraag

Zonder aankondiging afgesloten omdat KPN facturen niet meer automatisch incasseert

  • 15 October 2021
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Ik ben zonder enige aankondiging afgesloten ,..wederom incasseert kpn de maandelijkse abonnementkosten niet ,.. in augustus o.a daarover uitgebreid gesproken. Het zou opnieuw geactiveerd worden dit is dus niet gebeurd. Het vervelende is dat er dus ook geen enkele mail of reminder binnen komt dat t niet gebeurd is . Inmiddels heb ook via iDeal betaald alles is ruimschoots voldaan. Wanneer wordt ik aangesloten en wanneer zorgt kpn ervoor dat de automatische incasso geactiveerd is!!! Wat in augustus al zou worden gedaan.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

@Peet337 Welkom op het forum. 

Heel irritant dat je bent afgesloten omdat de automatische incasso niet gelukt is. 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen in deze situatie. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken!Â