Beantwoord

13GB

  • 17 March 2021
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Goedemiddag,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Bij 1 telefoon inderdaad aangevinkt waarbij er een sms gestuurd wordt dat het er binnen 2 uur opstaat, wat niet gebeurde en de andere telefoon niet aangevinkt en daar staat het er wel op. Ik zal mijn gegevens ook in mijn profiel zetten en hopelijk wordt dit weer hersteld. 
Het is een prachtig extraatje! Bedankt KPN

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 17 March 2021, 20:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gpv, ik ga er voor zorgen dat de bundel weer actief komt te staan, zal je een seintje geven zodra de bundel weer zichtbaar zou moeten zijn :blush:

Top dank u!

ik wacht het af!

Reputatie 7
Badge +20

Het zou er weer bij moeten staan @Gpv :grinning:

Klopt het staat er weer bij! Dank!

Het gekke is dat ik gister pas een mail kreeg op een ander mailadres dan mijn kpn id mailadres over dat ik op dit mob nummer 13 GB gratis kreeg.  Nooit eerder een mail hierover gehad. 
 

We ontdekten het op beide mobiele nummers dat er ineens 13 gb bij stond. Waarbij de ene dus misging door het aan te vinken. 
Geen mail dus gekregen voor het andere mobiele nummer. Ik heb beide mob nummers op mijn naam staan. Waarbij ik 1 kpn id mailadres heb in mijn profiel.

 

Reputatie 7
Badge +20

Mooi dat het er weer bij staat :smiley:

Jammer dat de communicatie hierover niet helemaal duidelijk was, ik geef dit intern even door.

Veel plezier met alle extra Gb's!