Beantwoord

4G bereik in Italië valt tegen

  • 23 July 2020
  • 3 reacties
  • 813 keer bekeken

Het is nu 23 juli 2020 en de situatie zoals hier beschreven bestaat nog steeds

Gisteren had ik Vodafone en 4 G, vandaag heb ik Windtre en 3 G en ik zit nog steeds  op dezelfde plek

Heel irritant en misschien moet KPN een na zoveel jaar hetzelfde probleem een andere partner zoeken en afscheid nemen van Windtre

ik krijg niet de beloofde 4 G

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 23 July 2020, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Mijn ervaring in het buitenland is dat je vaak handmatig de provider moet zoeken die het beste signaal heeft. De dekking van het netwerk is veel minder dan in Nederland. Daar kan kpn niets aan doen.

Je hebt gelijk, wist niet dat dit mogelijk was en is ook de eerste keer dat ik dit ergens in de EU heb,bedankt voor de tip.

Ik heb nu handmatig Vodafone gekozen en heb nu 4G 👍🏻

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rene de Bruin, in Nederland zijn we behoorlijk verwend met een landelijke dekking bij alle providers, in andere landen is die dekking iets minder en komt het regelmatig voor dat je op een locatie bent waar de ene provider wel een goed signaal biedt, en de andere niet. 

Top dat @Joep1965 je al heeft gewezen op de mogelijkheid om handmatig een andere provider te selecteren waardoor je nu 4G hebt :smiley: Een fijn verblijf in Italië gewenst!