Beantwoord

4G verbinding valt weg met Duo-simkaart

  • 13 July 2020
  • 3 reacties
  • 464 keer bekeken

Hallo, sinds Zaterdag heb ik regelmatig dat mijn telefoon (en trouwens ook mijn ipad, ik heb twee simkaarten op hetzelfde abonnement) zegt dat ie geen internetverbinding heeft terwijl er wel gewoon 4G aangegeven wordt. (Zie foto) Ik heb op allebei de internetinstellingen opnieuw ingesteld maar het probleem blijft. Grootste deel van de dag werkt het gewoon maar zeer regelmatig even geen verbinding. Nooit last van gehad. Zou dat aan (twee) simkaarten kunnen liggen?   

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 July 2020, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SandervanB! Het is precies zoals je zegt, er kan maar 1 simkaart tegelijk met het netwerk verbonden zijn. Om de een de gebruiken kan je de andere het beste op vliegtuigstand zetten!  (of in ieder geval de data uit)

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hallo Thomas,

Het is nu inderdaad verholpen, echter heb ik het in het verleden nog nooit zo ervaren terwijl ik dan op de twee simkaarten gelijktijdig het  mobiele netwerk aan had staan en ze gelijktijdig in gebruik had. 
 

Ik houd het even in de gaten.Â