Beantwoord

Aanschaf mobiele wifi

  • 22 June 2021
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

ik heb alles van KPN, maar wil nu ik gepensioneerd ben meer gebruik van eigen wifi maken, ook buitenshuis. zou het slim zijn om mijn bestaande abonnement te wijzigen zonder internet en met mobiele wifi te gaan werken, ook in huis. Wat zou wijsheid zijn voorr de prepayed  simkaart=

wie heeft ervaring en kan iets delen

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 June 2021, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @XFocus, welkom op ons forum!
Om buitenhuis te internetten heb je eigenlijk drie opties:

Mobiel Prepaid

Ik denk dat deze het minst geschikt is voor wat je zoekt. Hiermee betaal je namelijk 15 cent per MB en dat telt snel op!
Er zijn ook dagbundels met een datalimiet en natuurlijk onbeperkt bundels maar deze laatste zijn beperkt op 128kb/s wat eigenlijk alleen bruikbaar is voor e-mailen en messaging.


Mobiel abonnement + internet

Deze zijn niet bedoeld voor alleen internet maar als je al een mobiel abonnement bij ons hebt kun je die wijzigen naar eentje met internet erbij. Je kunt dan overal op internet.


Mobiel internet abonnement

Als je alleen wilt internetten buitenshuis (en niet bellen) is dit het abonnement dat daarvoor bedoeld is. We hebben het dan vooral over tablets, 4G modems of laptops. Deze zijn helaas niet onbeperkt.

 

Geen van deze abonnementen is bedoeld als vervanger voor je thuis abonnement. Om thuis te kunnen internetten, bellen en TV te kijken raden we aan je thuis abonnement te behouden.
Als je wilt kun je dit allemaal ook met ons overleggen via de telefonische klantenservice op 0800-0402 of in de winkel!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!