Aantal MB wijzigt, behalve als ik een nieuw mobieltje wil

  • 18 March 2021
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik krijg vandaag een berichtje, dat ik als trouwe klant nu maar liefst 25 Gb aan internet krijgt.
Heel mooi, maar als ik nu een ander mobieltje wil val ik weer helemaal terug naag 5 Gb


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u een ander mobieltje wil, dan bestel je dr 1 bij coolblue of mediamarkt ofzo. En dan verandert er niets aan uw abonnement of de hoeveelheid data die u heeft 😊

Wat betaald u nu per maand? Zonder toestelkosten, maar ik vermoed dat u die toch al lang niet meer hebt... ? Toch?

18 euro

 

Reputatie 7
Badge +24

18 euro

Huh? Voor 25 GB betaal je bij een nieuw abonnement € 25,00. 

Ik weet dat sommige mensen met een heel oud abonnement er data bij krijgen. Dat is om de hoeveelheid data die ze hebben in verhouding tot de prijs die ze betalen een beetje gelijk te trekken met hoe dat nu is bij nieuwe abonnementen. 

Maar u betaalt helemaal niet zo gek veel met 18 euro voor 5 gb. En u krijgt wel heel veel data bij. Ik zou eigenlijk van een KPN medewerker wel willen weten hoe dat zit.

Reputatie 7

Hoi @Wontolla1960, welkom bij ons op het forum. Bij sommige oudere abonnementen wordt er inderdaad extra data toegevoegd zoals Nick al noemt, als dat het geval is bij jouw abonnement hou je dat net zo lang als je dit abonnement hebt. Als je jouw forumprofiel volledig invult en hieronder een seintje geeft kan ik voor je kijken of dit bij jouw abonnement is gebeurd. Als je een andere telefoon koopt blijft het abonnement wat je hebt gelijk, de data ook. Bij verlengen niet, daarbij kies je een nieuw abonnement, met een databundel die daarbij hoort.

Hoi @Wontolla1960, welkom bij ons op het forum. Bij sommige oudere abonnementen wordt er inderdaad extra data toegevoegd zoals Nick al noemt, als dat het geval is bij jouw abonnement hou je dat net zo lang als je dit abonnement hebt. Als je jouw forumprofiel volledig invult en hieronder een seintje geeft kan ik voor je kijken of dit bij jouw abonnement is gebeurd. Als je een andere telefoon koopt blijft het abonnement wat je hebt gelijk, de data ook. Bij verlengen niet, daarbij kies je een nieuw abonnement, met een databundel die daarbij hoort.

Tja, waarom zou ik dan verlengen, of waarom zou ik dan mijn telefoon nog bij KPN kopen?
Als je dan klanten wil behouden, laat ze dan minimaal houden wat ze hebben en alleen het mobieltje per maand extra laten betalen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik snap ook totaal niet waarom @Wontolla1960 er data bij krijgt. En al helemaal niet waarom zoveel. 18 euro voor 5 gb, daar is niets mis mee toch? Waarom daar 25 GB bij doen?

Dan heeft @Wontolla1960 30 GB (of 25?) voor 18 euro per maand. Ja, dat red je met geen enkel nieuw abonnement niet nee... Je zou wel gek zijn om dat te verlengen. 

Reputatie 7

Het is gedaan zodat de oudere abonnementen qua databundel vergelijkbaarder zijn met de huidige abonnementen. Verlengen hoeft niet, als jouw huidige abonnement bevalt kan je die ook gewoon houden. Dat doe ik zelf ook, ik heb al een tijdje hetzelfde abonnement en als het toestel aan vervanging toe is koop ik een nieuwe :slight_smile: