Vraag

abbo mobiel internet opzeggen

  • 26 November 2020
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Sinds augustus heb ik onbeperkt internet op mijn telefoon, waardoor ik de mobiele internet(dongel) niet meer nodig heb. Deze is in juli/augustus 2020 opgezegd, door de medewerker van de KPN-telefoonwinkel,  maar er wordt nog steeds abb. afgeschreven.

Hoe lossen we dit op? Moet ik weer langs de winkel?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Sietie ,
Welkom op het Forum. Wat vervelend dat je facturatie doorloopt. Om je goed te kunnen helpen heb ik wel aanvullende vragen.
Heb je ook een bevestiging ontvangen per mail van je opzegging? Wat heb je met de simkaart van het abonnement gedaan? Zit deze nog in het apparaat(dongel)? Kan het zijn dat deze nog data verbruikt?
Soms kan het zo zijn dat na een opzegging eerst nog een factuur verzonden wordt en daarna pas een slotfactuur. Dit ligt aan de datum die je hebt aangegeven bij de opheffing. De minimale opzegtermijn is altijd een maand; daarom zal je wensdatum dan op z'n vroegst aug/sept kunnen zijn. 
Om dit eventueel terug te kunnen vinden in het systeem heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je deze kunnen aanvullen op je profiel?