Beantwoord

bestelde abonement annuleren

  • 20 July 2020
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo

 

Ik heb paar dagen geleden mijn abbonement gewijzigd naar onbeperkt internet bellen e  smsen.

Maar zag nu dat ik dat niet hoefde te doen heb 5gb internet en maak het nooit op.

Abonnement is nog niet ingegaan kan ik het nog annuleren en mijn huidige houden?

Groetjes Emma

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 20 July 2020, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Emma36 

Annuleren

Annuleren kan binnen 14 dagen nadat je bestelling is geleverd. Onze experts kunnen je telefonisch helpen. Bel daarvoor 0800 0402 

Bron: Bestelling annuleren of wijzigen

Pas wel op: een meegeleverd toestel zal dan ook ingeleverd moeten worden. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Emma, welkom op het forum! De vraag is even of het een verlenging of een wijziging is. Heb je binnen je abonnement alleen de bundel opgehoogd? Of heb je echt het hele abonnement verlengt naar een nieuw abonnement met nieuwe contractstermijn?

In dat laatste geval, dan wil je annuleren. Als je deze bestelling telefonisch of online via de MijnKPN hebt geplaatst, bel dan met 0800-0402. Heb je dit in een winkel geregeld, dan moet je helaas ook terug naar de winkel om te annuleren.

Als het gaat om een wijziging van de bundel van je abonnement, dan kun je dit niet annuleren. Wel kun je het na een maand via de MijnKPNweer aanpassen terug naar je huidige bundel.