Beantwoord

Kan ik buitenland MB's delen vanaf een unlimited Abonnement naar 0MB abonnementen?

  • 10 May 2021
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik ben van plan om een onbeperkt data abbo te nemen en dan de amdere 2 abbo's in huis te veranderen naar 0 mb data. Op deze manier kan ik dan geqoon de data delen van de onbeperkt versie. Maar kan ik dan in het buitenland nog internetten. En heb ik met een 0mb abbo uberhaupt internet?

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 11 May 2021, 01:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Met 0 mb heb je heel heel heel heel heel traag internet. De Whatsapp tekst berichten komen wel langzaam binnen druppelen, maar de plaatjes duurt heel heel heel heel heel lang.

Met een unlimitid abonnement kun je max 25 mb data delen. Of je op dat moment in het buitenland zit, dat maakt volgens mij niet uit.

U weet dat mb's delen elke maand handmatig moet? Dat dit niet automatisch gaat? Bij een 0 mb abonnement is er dus aan het begin van elke maand geen data. De gebruiker zal moeten wachten totdat de gebruiker van het unlimitid abonnement data gedeeld heeft.

Bedankt voor je reactie.

Ga er vanuit dat je 25 GB bedoelt ipv 25 MB. Dat het langzaam is weet ik. Is eigenlijk hetzelfde als wanneer je door je bundel heen bent. Het gaat mij er meer om dat er geen extra kosten komen bij het gebruik van internet bij een 0 MB abbonement. Zodra het internet langzaam word is voor mij een teken dat het tijd is om MB's te delen.

Reputatie 7
Badge +12

Ja dit kan, en mocht het voor je kinderen zijn heeft KPN ook een kidssim, dit zijn abonnementen speciaal voor kinderen waardoor er geen extra kosten worden gemaakt omdat betaalde servicenummers etc. niet kunnen worden gebeld. 

Zit ook nog eens 1GB per maand bij.

Ja dit kan, en mocht het voor je kinderen zijn heeft KPN ook een kidssim, dit zijn abonnementen speciaal voor kinderen waardoor er geen extra kosten worden gemaakt omdat betaalde servicenummers etc. niet kunnen worden gebeld. 

Zit ook nog eens 1GB per maand bij.

Dankjewel voor je reactie. Nu weet ik wat ik ga kiezen bij mijn verlenging.👍