Beantwoord

Data inzien mobiele abonnement

  • 30 June 2019
  • 10 reacties
  • 208 keer bekeken

waar kan ik mijn mb controleren van mijn mobiele abonnement. Via mijnkpn vind ik niets
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 July 2019, 16:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Orthos, welkom hier.

Dit kan In Mijn KPN of de Mijn KPN app op je telefoon. Heb je wel je 06-nummer gekoppeld aan je KPN ID? Anders zie je het inderdaad niet terug. Zo ja, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Hoi Alex,
ik had mijn 06nummer in de id staan. Locatie en contacten zijn ingeschakeld.

gr
Luc
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Alex,
ik had mijn 06nummer in de id staan. Locatie en contacten zijn ingeschakeld.

gr
Luc



In de ID? Ik kan dit niet zo terugzien. Zou je het in willen vullen bij je profiel? Wij mogen namelijk zelf niets meer achterhalen op basis van je ID of e-mailadres.
Alex, forum profiel bedoel je. Dat gat via facebook. Ik heb niets met facebook.
Reputatie 7
Badge +24
Nee, dat hoeft niet via Facebook, als je hier klikt kom je op een pagina terecht waar je je Klantnummer (mobiel) (Privé) kunt invullen. Vul daar even je 06-nummer in. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Sorry, ik zie nu pas dat je je nummer hebt toegevoegd. Zat op een reactie te wachten. Ik zie echter dat je dit nummer nog niet hebt toegevoegd aan een KPN ID. Zodra je dit doet zul je al je gegevens kunnen inzien. Dit doe je door hier in te loggen en daarna het nummer te koppelen.
Ik heb al direct mijn mob nummer gekoppeld aan KPN-id.
Ik heb nu maar het opnieuw ingevoerd. Het werd door KPN bevestigd dat mijn mob nummer was gewijzigd.
verder info voor je Alex toen ik bericht kreeg dat ik de kpn chip kon plaatsen, bleek dat ik een nieuw nummer had in iPhone. De telefoon reageerde niet op dat nummer, maar op mijn oude nummer wat ik heb behouden. Na menig tel naar helpdesk en bezoek aan de plaatselijke winkel was plotseling dat vreemde nummer uit mijn iPhone. Daar heb ik ook niets van begrepen.
gr
Luc
Reputatie 7
Badge +24
Ergens gaat dit toch niet goed. ik zie voor het nummer eindigend op 327 nog steeds geen koppeling met KPN ID. Heb je de stappen gevolgd zoals hieronder aangegeven in Mijn KPN. Zou je anders een screenshit hier willen plaatsen van wat je ziet in Mijn KPN?



Hoi Alex,

nu is alles gelukt na het zien van jouw screen.

ik krijg nu alle info die ik wil zien.
dank je voor je geduld.
gr
Luc
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen Luc. Geen dank, graag gedaan. 🙂