Beantwoord

Dubbele MB's niet gekregen

  • 11 July 2020
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik hoor dubbele MB’s te krijgen vanwegen dat we thuis kpn internet hebben maar dat heb ik niet gekregen. 
 

met vriendelijke groet,

 

joey van den burg

icon

Beste antwoord door Matthias92 11 July 2020, 19:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi! Dubbele MB's kan je krijgen op de oude mobiele abonnementen die zijn afgesloten voor oktober vorig jaar. Je moet je daarvoor wel aanmelden. Dit heette KPN Compleet. Als je een nieuw mobiel abonnement hebt onder de noemer Hussel dan kan je je niet aanmelden voor verdubbeling maar wel voor 5 euro korting of 7,50 euro korting op unlimited of 20 GB data. Daarmee is de Hussel scherper geprijst dan bijvoorbeeld oude abonnementen als "zorgeloos standaard" met KPN Compleet. Hier nog meer info over compleet en hussel.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Joey.burg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad, zoals hierboven aangegeven wordt, wel afhankelijk van wanneer je jouw mobiele abonnement hebt gekregen en aangemeld voor de voordelen. De voordelen van KPN compleet waren (zijn) anders dan die van Hussel, waaronder de dubbele data. Door je aan te melden voor de voordelen zie je waar jij met jouw abonnementen recht op hebt. 

Mocht je er niet uitkomen, dan help ik je graag verder en zoek ik het een en ander voor je uit. Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en een seintje geven wanneer dat gelukt is?

Reputatie 7
Badge +21

@Joey.burg ik heb helaas niks meer gehoord. Kan ik hier nog bij helpen of is het je inmiddels al gelukt met de voordelen?

Reageer