Beantwoord

duo of dual sim

  • 24 March 2021
  • 3 reacties
  • 251 keer bekeken

ik wil een 2e simkaart voor mijn smartwatch moet ik dan een duo of dual sim aanvragen 

icon

Beste antwoord door GeSp 24 March 2021, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Janduif59 

Geen van beide.
Dual sim wil zeggen dat je 2 simkaarten in 1 apparaat kan stoppen, zoals bij een dual sim telefoon.
Duo sim zijn 2 simkaarten met hetzelfde telefoonnummer die je in 2 verschillende appaten kan stoppen.
Er kan er echter maar 1 tegelijk aanstaan en dat lijkt mij niet echt handig voor een smartwatch en een mobiel.

Je hebt een extra abonnement nodig om beide apparaten tegelijk te kunnen gebruiken.
Als je alleen data nodig hebt kan je het beste kiezen voor een mobiel internet abonnement, als je al een KPN internet abonnement hebt dan kost dat € 5 per maand voor 1GB.
Als je meer data nodig hebt op die smartwatch kan je ook MB's delen vanaf je normale abonnement met je mobiel internet abonnement.

Zie ook hier: https://www.kpn.com/hussel/voordelen/mbs-delen.htm

Beste KPN,

Jullie propageren anders en wij klanten kunnen gewoon de DUO sim bestellen via de website voor eenmalig € 33,00 waardoor je met een nummer twee apparaten kan voorzien van het abonnement (niet tegelijk, een toestel moest uitstaan). 

Dit is dus absoluut handig als je een Smartwacht wil gebruiken zonder je telefoon bij je te hebben ;-) een smartwatch verbindt namelijk via bluetooth of Wifi.

Volgens mij is een setje Duo simkaarten zelfs gratis te verkrijgen als je een abonnement hebt.
Maar wat doe je nu als je die watch en smartfone tegelijk wil meenemen, zet je er dan 1 uit, want tegelijk gebruiken kan, uit eigen ervaring, rare dingen teweeg brengen.

Â