Vraag

ERR_NAME_NOT RESOLVED bij bezoeken websites via mobiel internet

  • 26 April 2021
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Hi,

Ik heb op het forum al wat gelezen over dit probleem maar bij mij ligt het weer net wat anders. 

Met mijn telefoon, een Xiaomi MI8, kan ik ineens ongeveer 80% van de websites niet meer bezoeken met mobiel internet. Ook werkt ongeveer 80% van m'n apps niet meer. Ik krijg de foutmelding err_name_not resolved. Via wifi werkt alles wel. (google.nl en de AD app werken bijvoorbeeld als 1 van de weinigen wel via mobiel internet)

In een andere telefoon werkt met m'n simkaart het internet wel gewoon. Máár, een andere simkaart (niet KPN) in mijn telefoon werkt ook. Dat het dus aan m'n telefoon ligt gaat hier niet op. Ik heb dit probleen sinds KPN m'n simkaart heeft geupdate. Daarvoor 3 jaar nergens problemen mee gehad. Had al een nieuwe simkaart besteld maar dit heeft niet geholpen. Ook had ik al het cache geheugen en cookies verwijderd.

 

Please help!!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Willem van Voorst, welkom. 

Wat een bijzonder verhaal. Ik herken dit niet. Heeft ook eerder altijd gewerkt zeg je. En over welke KPN sim update heb je het? 

Een nieuwe sim heeft ook niet geholpen dus. Heb je wellicht nog de mogelijkheid om te testen met een andere KPN simkaart te testen? Dus even van een ander nummer. Zo kunnen wij uitsluiten dat het een KPN probleem is als het dan wel werkt. Dan zit het dus in jouw aansluiting in combinatie met jouw toestel.