Beantwoord

extra mb kopen

  • 25 March 2021
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Badge

Ik kan geen extra mbs kopen. Hij geeft telkens aan dat mijn gegevens niet beschikbaar zijn.

icon

Beste antwoord door Denise. 25 March 2021, 14:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Jessicapijpers,
Welkom op het forum. Via welke weg probeer je dit te doen? Dit zou moeten kunnen via de MijnKPN app, online omgeving van MijnKPN op de website, via SMS en bij de klantenservice (chat en telefonisch via 0800 0402).

Als je er niet uit komt; wil je dan je profiel aanvullen? Dan kijk ik met je mee:slight_smile: .

Badge

Ik probeer dat via de app. Maar er staat dan er (tijdelijk) geen gegevens opgehaald kunnen worden. Alleen duurt dat al de hele dag

Reputatie 4
Badge +6

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en via de gegevens van je profiel heb ik je gevonden:blush: . Zie dat het gelukt is om nieuwe data op je abonnement te zetten. Top dat het gelukt is:muscle_tone3: .

Ik heb 1000 mb extra gekocht en heb via SMS bericht gehad dat het is geactiveerd maar zie het niet in mijn kpn staan