Beantwoord

Extreem hoog internetverbruik

  • 17 November 2020
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb sinds 2weken een hussel 15gb abbonement genomen nu 2weken later zit ik met extra bundels gekocht te hebben van 1000mb op 28000mb hoe is dit toch mogelijk ik krijg om de halfuur of uur een sms zoveel procent verbruikt.dit klopt niet en zo te zien hebben meerdere mensen er last van bij Lebara deed ik met een prepaid sim 1maand met 10gb dus dit is pure oplichterij ik kom nu met dat extra bundels op een bedrag uit van 15x10€ van 1000mb reken maar uit wat het me gaat kosten als dit niet snel word opgelost ga ik overstappen op andere provider en raad ik iedereen aan en dat ga ik op social media plaatsen overal ik heb een groot bereik dus of jullie zorgen dat dit opgelost word of ik maak er echte reklame van dat KPN pure oplichterij is jullie noeten weten hoe dit komt 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 November 2020, 09:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

En nu zit ik ook nog eens zonder internet kan niet appen kan niks is toch niet te geloven heb je een abbonement kan je gwn niks schandalig

Hallo @Sef2020 , ik zou op je mobiel eens nagaan welke apps die data verslinden en dan instellen dat ze alleen via wifi mogen werken als er wifi beschikbaar is.

Daar kan KPN dus niets aan doen.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sef2020, welkom op het forum! 
Dat is wel schrikken zeg! Helaas kan ik ook niet inzien waaraan je toestel deze data verbruikt heeft.
De enige plek waar je dit kunt zien is zoals Jan noemt bij de instellingen van je toestel.

@JanD hey ik heb met kpn gebeld en hun hebben ook aangegeven dat het fout bij hun ligt ze hebben meegekeken en gaan het onderzoeken en mij op de hoogte houden,maar dat het aan mijn toestel of instellingen ligt is het helaas niet want ik heb nog een toestel iphone 11 en daar heb ik lebara prepaid op daar doe ik met 10gb de hele maand mee en daar doe ik meer activiteiten op dan op mn abbonement toestel en merendeels op wifi dus.hoop dat ze het snel mogelijk regelen nou inmiddels hoeveel dagen zijn we verder effe checke hoeveel gb ik er tot nu toe doorheen heb zitten totaal nu 48GB net een maandje is toch ongelofelijk en ze kunnen meekijken en zien dat het echt zo is dus en als het niet snel opgelost word zet ik mn abbonement op stop of ik wil een onbeperkt abbonement want als ik dit had geweten zou ik nooit 15gb hussel abbonement nemen.maar gwn prepaid veel voordeliger 

@JanD echt heel onprofessioneel ik raad iedereen aan om bij kpn weg te gaan dit ga ik ook op social media plaatsen.ik kijk vandaag mn mobiel abbonement hebben ze afgesloten ik heb in 1maand 50GB verbruikt iets wat ongelofelijk is en dat het aan kpn lag ze zouden mij tegemoet komen en uitzoeken waar het aan ligt.en dan nu vandaag mn mobiel afgesloten met een rekening van €340,- voor 1maand en het is de eerste maand van mn abbonement nou mensen is dit realistisch of is dit zwaar genept worden ik hoop dat jullie me alsnog ermee gaan helpen zo niet ga ik een procedure starten met advocaat en klachtencommissie want dit is abnormaalÂ