Beantwoord

Facturen 2017 nodig

  • 2 January 2019
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

02 januari 2019: ik ben nu bezig met de administratie van 2017, die ik moet inleveren bij mijn administratiekantoor. Nu wil ik de facturen van 2017 uitprinten om die aan mijn administratie toe te voegen. Maar ik kan alleen maar de facturen van mei 2017 en later terugvinden. Ook met contact met de helpdesk van kpn wordt mij verteld dat de andere facturen van 2017 niet meer beschikbaar zijn. Dat is wel heel merkwaardig , die moeten toch nog gewoon beschikbaar zijn? Kan kpn mij niet alsnog een soort facturen sturen waarin bevestigd wordt dat ik in januari tot en met mei 2017 ook betaald heb?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 January 2019, 09:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen mvdsande, De facturen zijn als het goed is gewoon beschikbaar. Gaat het over de facturen van je mobiele abonnement en/of het abonnement voor internet/tv? Zou je het 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan ga ik ervoor zorgen dat je de betreffende facturen alsnog ontvangt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi mvdsande, Ik zie dat je jouw gegevens hebt toegevoegd aan je forumprofiel. Kan ik de facturen versturen naar het e-mailadres die je gebruikt met je forumaccount? Als ik het naar een andere e-mailadres moet versturen, zou je dan het e-mailadres willen toevoegen aan opmerkingen in je forumprofiel?
Reputatie 7
Badge +19
@mvdsande, We hebben inmiddels contact gehad via privéberichten. Aan de hand van je gegevens zag ik dat je een zakelijk abonnement had en heb je daarom doorverwezen naar het zakelijke forum van KPN. Mocht je in de toekomst toch nog vragen hebben over diensten rondom producten van KPN Privé, dan zie ik je graag terug op het forum.

Reageer