Beantwoord

Facturen van september t/m november

  • 15 January 2019
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Als ik inlog op mijn KPN, komt het programma in een loop, waar ik pas uit kan, als ik uitlog.
Ik wil inloggen, om mijn facturen van mijn internet-abonnement te kunnen downloaden.
Dat ik in een loop terecht kom, komt mogelijk, omdat ik geen internet-abonnement meer heb, maar alleen nog een mobiel abonnement (sinds 30-11-2019).
Ik zou graag de facturen van september 2019, oktober 2019 en de creditfactuur van november 2019 willen hebben in verband met een verrekening met mijn nieuwe provider. (Door een misverstand is mijn nieuwe abonnement ingegaan op 8 september en heb ik dus dubbele abonnementskosten betaald).
Kunt u mij de geraagde facturen opsturen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 January 2019, 11:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Koeling, Ik ga ervan uit dat je de facturen van 2018 bedoeld, anders moet ik even gluren in mijn glazenbol 🔮😄 Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan mail ik je de facturen.
Ik bedoel inderdaad de facturen van 2018.
Inmiddels heb ik de geraagde gegevens toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Koeling! Ik heb de facturen per e-mail verstuurd. Als je er nog vragen over hebt, laat je het dan weten?
Heb de facturen ontvangen.
Bedankt oor de vlotte verwerking 😀
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @Koeling! Als je nog eens een vraag hebt, dan zie ik je graag weer terug op het forum. Fijne middag gewenst😄

Reageer