Beantwoord

factuur klopt niet volgens afspraak

  • 18 January 2019
  • 11 reacties
  • 299 keer bekeken

ik heb een mobiel internet genomen om zo via een tablet / telefoon buiten huis kan internetten
het betreft KPN Mobiel Internet Budget
hier via het forum heb ik met een medewerker kunnen af spreken dat het eenmalig 25 euro is
en dat mijn maand bedrag max 5 euro is (met compleet wat al actief was voor dat ik de simkaart geactiveerd had)
en hier ging ik mee akkoord
omdat ik deze kaart niet veel ga gebruiken was mijn max ook echt 5 euro
nu heb ik een factuur van 9,52 euro
en nu zie ik graag een oplossing hiervoor
graag reactie zodat ik mijn gegevens private kan sturen
groet peter
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 January 2019, 18:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Peter. Je gegevens heb ik inmiddels al en heb ook gezien waar dit door komt. Omdat dit je eerste factuur is staan hier 2 periodes op, namelijk 05.12.2018 - 31.12.2018 en 01.01.2019 - 31.01.2019. Dit kun je ook zien als je de factuur opent. Je maandbedrag is zoals afgesproken € 5.- per maand en zal vanaf je volgende factuur per maand worden gefactureerd. Weet je zo voldoende?
Oke ik heb nu een feest kijk het morgen even na wat ik niet begrijp is dat ik maar 1x 1gb heb gekregen (plus de december 5gb actie) en nu 2x een factuur moet betalen
Al met al vind ik dit vaag
Reputatie 7
Badge +24
Geen probleem, veel plezier op je feest! De 1Gb klopt, het abonnement is 500 Mb per maand en wordt verdubbeld naar 1Gb omdat je thuis ook KPN hebt en dus Compleet bent. Wat bedoel je met 2 keer 1 factuur? Het gaat om 1 factuur waarop de 2 periodes staan, december en januari. Dit komt doordat dit je eerste factuur is, hierna zul je per maand betalen. De volgende periode zal februari zijn.
Het zal wel kloppen dan
ik bedoel dat ik 2x betaal en maar 1x een databundel heb gekregen plus die actie dan
En mijn nieuw tegoed gaat pas om 11 dagen in
Ik vind het dan wel vaag
2x betaald voor 1x data zeg maar
Reputatie 7
Badge +24
Nee Peter, in December heb je voor de periode 6 december tot 31 december 871 Mb gekregen naast de 5 Gb cadeau. De 871 Mb zijn in verhouding omdat het niet de hele maand was (1 Gb). Op 1 januari heb je daarna de volle 1 Gb gekregen voor de maand januari. Je bundel wordt elke 1e van de maand vernieuwd. Op 1 februari zul je dus wederom de afgesproken 1 Gb ontvangen. Zover ik kan zien is hier alles gegaan zoals het moest gaan.
Oke bedankt
Mijn fout kennelijk
sorry
ik zou het volgende keer beter bekijken
Reputatie 7
Badge +24
Geen enkel probleem Peter, geen excuses nodig. Fijn dat alles nu duidelijk is. Fijne avond gewenst. 🙂
Reputatie 7
Helaas moest ik wel €25,- aansluitkosten betalen in de eerste maand.


En die €2,10 was voor de periode vanaf 21 augustus.


Niets mis mee, alleen jammer van die €25,- aansluitkosten terwijl je al zo'n 30 jaar klant bent.
Reputatie 7
Badge +24
Dat was bij Peter niet anders @wjb, heb ik buiten dit gesprek gelaten omdat het om het bedrag van zijn bundel ging. Ze staan wel op zijn factuur. 🙂
Reputatie 7
Dat was bij Peter niet anders @wjb, heb ik buiten dit gesprek gelaten omdat het om het bedrag van zijn bundel ging. Ze staan wel op zijn factuur. :)
Ik zie het. 😉
Zie mijn eerste bericht dat ik dat al wist
Het is bij ieder provider zo dat je start aansluitkosten betaald wjb helaas
Ook al ben je al klant bij kpn als je er mobiel bij wilt moet je 25 dokken
Maar dat wist ik al voor dat ik akkoord ging