Vraag

fluitende zendmast

  • 26 March 2021
  • 6 reacties
  • 142 keer bekeken

Sinds de werkzaamheden deze week aan opstelpunt 2162 kpn deurne, in de heiakker,  is er een zeer irritante fluittoon door de wind. de wind is nu ZZW kracht 4,.

Kan dit zo snel mogelijk opgelost worden? Want deze zendmast staat vlakbij veel tuinen in onze wijk en als het beter weer wordt zal dit leiden tot veel irritatie!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Wim Goossens, welkom!

Dat lijkt mij ook verschrikkelijk irritant, ik ga de juiste afdeling voor jullie benaderen. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Hallo,

na ruim een maand is er nog steeds het irritante fluitgeluid. Ook de kinderen van de kinderopvang die recht onder de mast ligt hebben er last van. Het is nu ZZW wind kracht 4.

Hopelijk kan er snel iets aan gebeuren!

gr.

wim Goossens

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Wim Goossens, goed dat je het laat weten. Ik ga er opnieuw voor je achteraan.

Is er al meer duidelijkheid wanneer er iets aan gaat gebeuren?

het gaat waarschijnlijk om de antennes die het laatst zijn vervangen.

Reputatie 7
Badge +30

Excuses voor de late reactie, @Wim Goossens. Naar aanleiding van mijn mail naar de betreffende collega's, is er wel aangegeven dat men er naar zou kijken. Ervaar je momenteel nog steeds problemen?

Het probleem is gisteren opgelost nadat ze aan de mast gewerkt hebben.

bedankt!